Aviseringar
Rensa alla

Är du smart? Hur smart?


Ämnesstartare

https://iqhaven.com/spatial-x

vad får ni för resultat? Hur många rätt hade ni? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Venne men en sån där autism tant har sagt att jag har 131 typ, vad de nu innebär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Venne men en sån där autism tant har sagt att jag har 131 typ, vad de nu innebär

Bra, gör denna och jämför! Det blir bra att se skillnaden. Det tar bara 20 minuter max


   
SvaraCitera

141  24/9


   
SvaraCitera
Haien

Gjorde mensas som sa 126 eller mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Bra, gör denna och jämför! Det blir bra att se skillnaden. Det tar bara 20 minuter max

Bruh orkar inte, de bullshit endå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GigaChad:
141  24/9

Vadå 24/9?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Bruh orkar inte, de bullshit endå

Nej det är inte bullshit, gör den och återkom!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

125, fast sådana här gratis IQ-test på nätet känns som ren bs 


   
SvaraCitera

Ett IQ-test på nätet fungerar knappast ens som en fingervisning. För ett korrekt utlåtande krävs det att man gör flera tester, tillsammans med en administratör.

Förresten så är IQ inte av särskilt stort värde. Jag har ett relativt högt IQ, som testades i och med min autismutredning, men jag är ändå en värdelös hemmasittare utan fullständiga grundskolebetyg Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
Ett IQ-test på nätet fungerar knappast ens som en fingervisning. För ett korrekt utlåtande krävs det att man gör flera tester, tillsammans med en administratör.

Förresten så är IQ inte av särskilt stort värde. Jag har ett relativt högt IQ, som testades i och med min autismutredning, men jag är ändå en värdelös hemmasittare utan fullständiga grundskolebetyg Tardig

Det har inte det jag frågade


   
SvaraCitera

Whatever666:

Det har inte det jag frågade

Varför är du så intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:

Varför är du så intresserad?

Du skriver irrelevanta saker. Jag ställde en simpel fråga om vad folk presterar på denna test. Du skriver bara massa skräp jag absolut har inget intresse i att läsa. 

Sluta skriva saker som inte ens har med tråden att göra.


   
SvaraCitera

Whatever666:

Du skriver irrelevanta saker. Jag ställde en simpel fråga om vad folk får på denna test. Du skriver bara massa skräp jag absolut har inget intresse i att läsa. 

Sluta skriva saker som inte ens har med tråden att göra.

Jag påpekar bara att tillvägagångssättet du använder dig av för att avgöra huruvida någon "är smart" eller inte är ytterst opålitligt.

Är den här tråden ett försök till en intellektuell avrunkning från din sida, eller? Tar jag kål på din bånge för IQ?


   
SvaraCitera

Whatever666:

Vadå 24/9?

24 rätt 9 fel kunde du listat ut själv


   
SvaraCitera