Aviseringar
Rensa alla

Är du smart? Hur smart?


Ämnesstartare

Whatever666:

Nej det är inte bullshit, gör den och återkom!!

Det visst bullshit, ge mig en anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Nej det är inte bullshit, gör den och återkom!!

Vem säger att testet är korrekt? Vem som helst med lite kunskap kan slänga ihop ett quiz och maskera det som ett IQ-test, ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:
125, fast sådana här gratis IQ-test på nätet känns som ren bs 

Om du anser dig vara dummare än 125 be My guest I really don't give a fuck. Gå betala 12000 kr för att få samma resultat hos en psykolog istället så ska den minsann bli "legitim"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Vem säger att testet är korrekt? Vem som helst med lite kunskap kan slänga ihop ett quiz och maskera det som ett IQ-test, ju.

Den är korrekt för jag fick ungefär 150 på denna


   
SvaraCitera

Whatever666:

Den är korrekt för jag fick ungefär 150 på denna

Och detta har verifierats av vem/vilka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:

Och detta har verifierats av vem/vilka?

Jag menar har du verkligen inget liv förutom att bara vara avundsjuk?


   
SvaraCitera

Whatever666:

Jag menar har du verkligen inget liv förutom att bara vara avundsjuk?

Broder, jag önskar verkligen att jag var lika flexibel som du, så att jag också kunde suga min egna kuk Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Jag menar har du verkligen inget liv förutom att bara vara avundsjuk?

Bruh svara på hans fråga istället, ingen tar ju testet seriöst om du inte kan backa upp det och bevisa att det inte är fejk Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Bruh svara på hans fråga istället, ingen tar ju testet seriöst om du inte kan backa upp det och bevisa att det inte är fejk Blink

Alltså prova så ska vi se om du kan få högsta resultat 😉 Det borde bevisa, eller om du kan få för högt borde bevisa;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:

Broder, jag önskar verkligen att jag var lika flexibel som du, så att jag också kunde suga min egna kuk Tardig

Jag förstår när du inte är lika flexibel som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Jag förstår när du inte är lika flexibel som jag.

Du kan ju göra ett test på internet för att se hur flexibel du är


   
SvaraCitera

Vad konstigt att de flesta personerna i denna tråd har fått ett resultat som bara 15% av mänskligheten skulle få... Skeptisk

Nä men det är nog BS. För att ta reda på sitt riktiga IQ måste man göra ett test som 1. Består av flera olika delar, och 2. Kostar mycket cash Galen

Och de som säger som jag är inte avundsjuka, de är bara realister. Einstein skulle nog skratta ihjäl sig om alla sa till honom att de tror resultaten från ett online quiz är deras riktiga IQ.


   
SvaraCitera

102iq! Över förväntan faktiskt trodde inte att jag skulle komma övet 0an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag orkar aldrig göra mer än 4 frågar på dessa tester. Betyder det att mitt IQ är lågt? 


   
SvaraCitera

Gjort mensas test o fick 117


   
SvaraCitera