Aviseringar
Rensa alla

Är du S3ONs dröm?


Ämnesstartare

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[] - du ser hela tiden nya möjligheter
[] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan

Fyll i fem egna alternativ du tror att S3ON uppskattar med dig:

[x] - ?
[x] - ?
[x] - ?
[x] - ?
[x] - ?

Den som kryssar alla rätt har sin plats försäkrad bredvid mig vid det här bordet:

Image

Lycka till!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tänkte lägga in en asbra romantisk låt med autoplay-funktionen också men vill inte bli bannadRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[x] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[x] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[x] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[x] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[x] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[x] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[man behöver planering för att kunna vara spontan] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[utflykter: x utomlands: inte aktuellt i mitt liv just nu] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[x] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[x] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[säljer inte] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[seriöst??] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[x] - du ser hela tiden nya möjligheter
[what the fuck?] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[dat moment när veganism är ett krav men djuplågeri inte är vidrigt i en dejtingprofil] - du är eller åtminstone vill bli vegan

sammanfattning: Nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: djuplågeri inte är vidrigt

inte? skrev att det var tho? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, trodde föga betydde precis tvärt om, dvs ganska mycket Rodnar

FEL AV MIG OKOK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[  ] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[x] - du identifierar dig sj som kvinna
[x] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[x] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[x] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[x] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[  ] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[  ] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[  ] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[/] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[x] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[  ] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[/] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[x] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[  ] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[x] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[  ] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[x] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[  ] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[  ] - du ser hela tiden nya möjligheter
[x] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[/] - du är eller åtminstone vill bli vegan

12,5 p. Är redan upptagen. Gör det ändast cus har tråkigt :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[x] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[/] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[/] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[x] - du ser hela tiden nya möjligheter
[] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan

Verkar kört.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Verkar kört.. :/

du kan anpassa dig för att passa in Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

du kan anpassa dig för att passa in Rodnar

Vad är förresten felet på 46-åringarna? Skeptisk


   
SvaraCitera

[/] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[x] - du identifierar dig sj som kvinna
[x] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[x] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[x] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[x] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[/] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[x] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[x] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[x] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[åker slalom när jag kan men är inte särskilt vågad] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[/] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[x] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[/] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[x] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[x] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[x] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[] - du ser hela tiden nya möjligheter
[x] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[äter veganskt då och då, oftare nu] - du är eller åtminstone vill bli vegan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Vad är förresten felet på 46-åringarna? Skeptisk

det finns fräscha 65-åringar också, men den gränsen kändes bra för att försäkra mig om att de flesta inom den ej har börjat ruttna. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det finns fräscha 65-åringar också, men den gränsen kändes bra för att försäkra mig om att de flesta inom den ej har börjat ruttna. Glad

Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Shockerad

3808_09big.jpg

fräsch äldre dam 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[X] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[X] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[X] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[X] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[X] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[X] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[X] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[X] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[X] - du ser hela tiden nya möjligheter
[] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan


   
SvaraCitera