Aviseringar
Rensa alla

Är du S3ONs dröm?


Ämnesstartare

S3ON:

3808_09big.jpg

fräsch äldre dam 

Bilden funkar inte. Lyckligtvis kanske? Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Bilden funkar inte. Lyckligtvis kanske? Gråter

vad i helvete, har um ett porrfilter må tro? brukar inte lyckas när jag postar lättklätt. kanske är ngn som har aktiverat sånt filter i din webbläsare hehh 


   
SvaraCitera

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[x] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[x] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[x] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[] - du ser hela tiden nya möjligheter
[/] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis) (grisar är rätt så omysiga)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[X] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[/] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[X] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[-] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[X] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[/] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[/] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[X] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[/] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[/] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[/] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[] - du ser hela tiden nya möjligheter
[?] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[/] - du är eller åtminstone vill bli vegan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON - är det där verkligen dina innersta drömmar??????   Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
S3ON - är det där verkligen dina innersta drömmar??????   Rodnar

vadårå? jaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: vadårå? jaaaaaaa

Men du är själv kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Men du är själv kille?

oftast ja 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: oftast ja 😉

Vadå oftast?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Vadå oftast?

vart fan vill du komma??? känns som nå jävla polisförhör detta

kanske identifierar mig som tjej ibland, och ibland inte osv


   
SvaraCitera

[x] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[] - du identifierar dig sj som kvinna
[] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[x] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[/] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[xx] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[/] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[x] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[/] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[/] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[x] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[x] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[x] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[x] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[x] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[/] - du ser hela tiden nya möjligheter
[] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: var fan vill du komma??? känns som nå jävla polisförhör detta

kanske identifierar mig som tjej ibland, och ibland inte med ngt kön osv

Jag har säkert blandat ihop dig med någon annan här på forumet. Var i kontakt med en kille från Gbg runt jultid som längtade efter snö då han skulle tjäna extra pengar på att ploga snö men jag har blandat ihop vissa bevisligen. Sorry!

Flummiga frågor btw...  Mycket glad


   
SvaraCitera
Berit

[] - du är mellan 25-45 (halvt poäng till dig som ännu inte har fyllt 25 men som är minst 18)
[x] - du identifierar dig sj som kvinna
[x] - jag identifierar dig som kvinna (det gör inget om du har kuk, men du måste ha flera kvinnliga kropp- och ansiktsdrag)
[] - du ägnar en del tid åt att tänka djupt
[] - tankarna ger dig ganska grov ångest
[x] - du missbrukar ej droger (det är okej att använda i medicinskt eller exprimentiellt syfte om du kan hantera dem utan att bli beroende)
[] - du är kinky (öppen för väldigt perversa sexuella handlingar)
[Blink] - men håller det väldigt hemligt (dvs inte kryssar i rutan ovan)
[x] - du tycker om att vara både sexuellt undergiven och dominant som variation
[x] - du har relativt bred umgängeskrets, om inte iaf viljan till det i framtiden
[x] - du älskar naturen, den svenska likväl natur i andra delar av världen
[x] - du vill utforska så många platser som möjligt på jorden under ditt liv, och andra planeter om det var/är möjligt
[/] - vågade sporter och fritidsaktiviteter faller dig starkt i smaken
[x] - du är väldigt spontan, klarar dig utan vidare planering i nuet
[/] - öppen för väldigt spontana utflykter, avresa ur landet samma dag som idén kommer på tal etc
[x] - ibland vill du spendera flera timmar med mig i duschen, (vi har en duschyta på 5m² med bar, soffa och solsängar, högtalarsystem etc)
[x] - film av olika slag faller dig i smaken, minst två av dessa genrer: sci-fi, drama, romance, crime
[] - du älskar musik, allt från The Mamas & The Papas till tysk folkmusik osv osv......
[x] - du har en egen konstnärlig sida, ägnar viss tid åt att skapa något du säljer eller ger bort
[] - ditt humör skiftar inte mellan de olika årstiderna
[] - du ser hela tiden nya möjligheter
[x] - djur är mysiga, men djurplågeri är föga vidrigt (som att isolera djur inomhus från omvärlden exempelvis)
[] - du är eller åtminstone vill bli vegan

Fyll i fem egna alternativ du tror att S3ON uppskattar med dig:

[x] - Har tuttar överallt
[x] - Mamma har milfåldern (OBS jag vill inte ha henne!!)
[x] - Kan fixa din bil ;-);-)
[x] - Har idéer om yt S3on & Berit
[x] - Har gosedjur i sängen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Jag har säkert blandat ihop dig med någon annan här på forumet. Var i kontakt med en kille runt jultid som längtade efter snö då han skulle tjäna extra pengar på att ploga snö men jag har blandat ihop vissa bevisligen. Sorry!

Flummiga frågor btw...  Mycket glad

du verkar väldigt mkt insnöad på det...... ganska creepy. det var en annan ja, jag är ej från gbg, vill ej ploga heller. men snö är fetmys 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berit: Har idéer om yt S3on & Berit

what ya got in mind girlllllllllll Rodnar


   
SvaraCitera