Aviseringar
Rensa alla

är dum mot min kille...


Ämnesstartare

hej. jag har en underbar kille och så, men det är de att jag begär för mycket av honom, när jag egentligen vet att de är för mycket. typ som att jag vill att han ska va med mig, finnas jämt, göra precis allt för mig bokstavligen. och de förstår jag att de kan bli svårt. men ändå så blir jag sur och börjar bråka. om de inte finns något att bråka om så kommer jag på något '' bara för att bråka '' haha låter stört. men jag vill typ att han ska bevisa hur mycket jag betyder och sånt, ävn fast han gör det.
sen om han ska va med sina kompisar nångång, blir jag typ besviken på något sätt för att han inte är med mig? även fast vi kan ha varit med varann en hel vecka nästan..
jag vill verkligen inte förstöra vårt förhållande..

ska tilldela att allt detta håller bara på när vi inte är med varann, när vi är med varann brukar allt va bra.


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som ett attans knivigt dilemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra att du inser problemet. Han kommer säkerligen dumpa dig snart om du inte skärper dig, hoppas att du inser det också och verkligen försöker bättra dig.
Du ska självklart vara dig själv och allt, men inse att han inte är din siamesiska tvilling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som tur är så gillar han mig väldigt, väldigt mycket. det vet jag. mså han har nog inte insett hur dålig jag är än. därför jag vill ändra på de men går fan inte..


   
SvaraCitera

kungsandraa:

jag vill verkligen inte förstöra vårt förhållande..

Gör inte det då. Sluta köra med honom.
Antingen tar du dig själv och ditt bekräftelsebehov i kragen och skärper till dig, eller så gör du slut, för bådas eget bästa.

Det kanske är svårt när man är van att behandla någon på ett visst sätt, men du har ju själv lyckats identifiera vad som är problemet, vilket borde göra det lättare att lägga av.

Förövrigt, om han gör som du säger och låter dig köra med honom jämt så borde han försöka lära sig att stå på sig och inse att ingen har rätt att behandla honom så respektlöst.


   
SvaraCitera

Det låter som att du behöver backa. Du har blivit vad brukar beskrivas som klängig, på gränsen till kontrollerande. Du har blivit en böld i hans arsle helt enkelt.

När han vill vara ute med sina polare kan du väl, istället för att bråka, höra dig för med om någon av dina polare vill hitta på något, eller skaffa en hobby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har nästan exakt samma problem fast i en kompisrelation.

jag tror jag funnit problemet, men vill inte ta det här. kan skicka pm om du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mednyafriskatag:

jag tror jag funnit problemet, men vill inte ta det här. kan skicka pm om du vill

gör de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer.....


   
SvaraCitera

hemsk flicka... hemsk[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tjejer.....


   
SvaraCitera