Aviseringar
Rensa alla

Är ensam. Vad kan jag göra utomhus?


Ämnesstartare

Hej. Jag är typ ensam. Jag har inga schyssta typer jag kan ringa och fråga ifall de vill umgås. Vad kan man göra utomhus när man är ensam och pank?Tumme ned


   
Citera

Samma här. Det är botten! Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då sitter vi i samma båt.


   
SvaraCitera

Du kan:

- jogga, powerwalk

- äta

- kolla film

- sova

- busringa dina hemliga crushes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

sicilianmind:
Du kan:

- jogga, powerwalk

- äta

- kolla film

- sova

- busringa dina hemliga crushes

Tack för idéerna. Finns det fler idéer? Det är soligt ute just nu.


   
SvaraCitera

Ladda ner retro spel och fördiv tiden


   
SvaraCitera

Cykla iväg och kolla på något du är nyfiken på, typ en stadsdel, något industriområde, en sjö eller kanske om du är lagd åt det hållet - bejaka din inre fula gubbe och kolla in babes på stranden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag funderade mer på saker som jag kan göra utomhus. Jag kan ju ha en picknik utomhus, fast det skulle ju se lite forever alone.Tardig


   
SvaraCitera

Eller så gör du det undertecknad blir pepp på nu, dra till skogs, bygg dig ett shelter, ett litet läger och spendera dagarna med att träna upp dina överlevarfärdigheter inför eventuella apokalypser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Cykla iväg och kolla på något du är nyfiken på, typ en stadsdel, något industriområde, en sjö eller kanske om du är lagd åt det hållet - bejaka din inre fula gubbe och kolla in babes på stranden. 
      

Mitt inre fula gubbe? Fick jag dig att tro att jag var en man?Tardig


   
SvaraCitera

Svampbob Fyrkant:

Mitt inre fula gubbe? Fick jag dig att tro att jag var en man?Tardig

Fula tant? Nej ditt avatarval kändes mest som något en mansperson skulle hitta på, vad jag lägger för värdering i det kan du ju spekulera i. 


   
SvaraCitera

Bruka gå ut och vandra / cykla med lite bra musik i lurarna.

Avslappnande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fula tant? Nej ditt avatarval kändes mest som något en mansperson skulle hitta på, vad jag lägger för värdering i det kan du ju spekulera i. 

Jo, jag skulle också anta mig själv för att vara en man för den delen också.


   
SvaraCitera