Aviseringar
Rensa alla

är er skola bra


Ämnesstartare

ja motivera


   
Citera
myten

Den är bra förutom att vi har ett överskott av extremist feminister och vänsterpartister


   
SvaraCitera

Ja. Bra lärare och schyssta elever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bytte nyss från en dålig så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej


   
SvaraCitera

Skolan idag började i då jag började 8:an var riktigt bra.
Vi var flera nya som började i klassen samtidigt och alla kom in väldigt snabbt i gemenskapen. 
Bra och sakkunniga lärare som engagerande sig i sina elever. 
Likaså på gymnasiet, vad gäller lärarna. 


   
SvaraCitera
reben

ja fast verkar ha ont me cash


   
SvaraCitera

Hade en alkis som rektor i gymnasiet , var väldigt roligt tills han fick sparken . Han gjorde scener heeeela tiden 


   
SvaraCitera
duden

Helt okej skola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är extremt vänster. En möts av marxistiska tavlor redan vid huvudentrén. Det faller de flesta eleverna på skolan i smaken eftersom de delar samma tankar och idéer. Svårt att finna skolor med anställda som lever upp till mina krav, men tror definitivt de existerar. Inte i denna kommunen dock... Antingen präglas de av kyrkan och kristendomen eller av vänstern. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Jag började 8:an var riktigt bra.

OpoQQ.jpg

8-8an?????


   
SvaraCitera

H.ODST:

OpoQQ.jpg

8-8an?????

Jag såg inte förrän nu hur skum öppningsraden blev Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är den


   
SvaraCitera

Kan jag väl inte påstå.. Helt ok men tycker de sparar in så mycket på just min linje för att prioritera andra linjer som jag kanske inte ser som lika viktiga (förlåt).  Men annars är den väl rätt okej men vissa lärare tycker jag ju kunde varit mer engagerade


   
SvaraCitera

Väldigt bra om man har ambitioner och är redo att lägga ner tid på skolan. Annars har man definitivt valt fel. 


   
SvaraCitera