Aviseringar
Rensa alla

Är era liv också skit?


The Saviour:

går åt helvete med damerna

Hahahaha, är du ett troll helt och hållet eller bara lite?![love]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Hahahaha, är du ett troll helt och hållet eller bara lite?![love]

nejmen asså livet är rätt bra annars men så trött på att tappa polare


   
SvaraCitera

Som svar på din fråga, nej.

Varför får du stå upp för dig själv? Blir du kritiserad? Det vore ju bra om du berättade lite mer, jag kanske kan hjälpa. Du skriver att du vill att andra berättar sina historier, men jag har ingen att komma med. Jag vill ändå hjälpa dig. Så berätta mer, om du själv vill.

Din situation verkar komplicerad, eftersom du skriver ju att du har vänner och du blir mobbad. Det får mig att undra vad som är problemet? Hur känns det att inte riktigt finnas? Tror du att det finns någon egentligen anledning till den känslan? Någon bakomliggande orsak?

Ta hand om dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SNELL:

Din situation verkar komplicerad, eftersom du skriver ju att du har vänner och du blir mobbad.

Grejen är den att jag inte är mobbad. Soma jag nämnde tidigare har jag massor av bra vänner, men även en del fiender. Det är väldiga grupperingar. Sedan är jag en person som spekulerar kring saker och filosoferar hela kvällarna.
Att mina föräldrar bråkar hela tiden, min kille nyligen gjort slut, mormor har cancer, jorden går under(?) gör ju inte saken mycket bättre.

därför vill jag bara höra nånting från någon annan, någon som känner lika...


   
SvaraCitera

WickieWire:

därför vill jag bara höra nånting från någon annan, någon som känner lika...

okej. hoppas du hittar någon


   
SvaraCitera

WickieWire:

Sedan är jag en person som spekulerar kring saker och filosoferar hela kvällarna.

sådär är jag också, väldigt jobbigt [sad]

WickieWire:

mormor har cancer

min morfar dog i cancer

WickieWire:

jorden går under(?)

det kommer ordna sig!

WickieWire:

min kille nyligen gjort slut

Jag har aldrig haft en kille 🙁

Be strong, girl! [love]


   
SvaraCitera