Aviseringar
Rensa alla

Är 1GB för lite för surf per månad?


Sonya
Ämnesstartare

Tänkte skaffa mig en iphone 4 och det står att det ingår 1gb surf per månad och det låter rätt lite eftersom jag surfar väääldigt mycket och lyssnar på spotify. Hur många timmar kan man streama på 1gb per dag? Tycker ni det är för lite? Hur mycket gör ni av med per dag/månad? Glad


   
Citera

Är för lite om du tänker köra mycket steeming. Jag har 6GB på min telefon. Men du kan ju synka listorna på wifi?

Tycker att du ska skaffa en 4S om du nödvändigtvis till ha en iPhone. Annars brukar Galaxy S3 4G gå att köpte till riktigt nice price med abonnemang.  


   
SvaraCitera

Sonya: Hur mycket gör ni av med per dag/månad?

Jag gör knappt av med 1GB/mån oftast.
Då surfar jag oftast på Facebook, Instagram, UM och en del andra appar varje dag. Inte alltid via mobilens surf utan även via Wi-Fi. Men är jag ute och reser så blir det mobilens surf och då brukar det gå åt lite mer.
Spotify har jag laddat ner dem listorna jag vill ha till mobilen så slipper man slösa på surf på det. Bara att ladda ner dem via Wi-Fi så blir det perfekt. Sen måste man logga in lite snabbt varje månad på det för att det ska fungera.


   
SvaraCitera

Xisco:

Har du iPod uttag i bilen? Cool


   
SvaraCitera

mrman: Har du iPod uttag i bilen? Cool

Ärru go eller?
Nej, men har så att jag kan koppla in mobilens ljud till bilen 🙂
Vi kanske tänker på samma sak men låter ej samma ;P


   
SvaraCitera

Sonya: Tänkte skaffa mig en iphone 4 och det står att det ingår 1gb surf per månad och det låter rätt lite eftersom jag surfar väääldigt mycket och lyssnar på spotify. Hur många timmar kan man streama på 1gb per dag? Tycker ni det är för lite? Hur mycket gör ni av med per dag/månad?

Om du laddar ner dina spellistor till telefonen (du kan ställa in så att de synkas varje gång du har tillgång till Wifi, så att listorna hålls uppdaterade) så kan du nog klara dig på 1GB. 


   
SvaraCitera

Xisco: Vi kanske tänker på samma sak men låter ej samma ;P

Aa det fyller samma funktion typ GladMusik i bilen 


   
SvaraCitera