Aviseringar
Rensa alla

Är 16 årig kille vill operera näsan!


Ämnesstartare

Hejsan så jag är 16 årig kille som har ganska stor näsa och mår dåligt av det.. Folk klankar ner på min näsa o så och jag tycker bara den förstör mitt ansikte helt, jag funderar på att åka till hemlandet och operera min näsa så den blir mindre och snyggare vad tycker ni?


   
Citera

jag tycker att det är en dålig idé. varför skulle man vilja vara omtyckt av sådana personer. Hur förstör den ditt ansikte?????


   
SvaraCitera
TR03
 TR03

Jag säger bara en sak! Skit i dom som klankar ner på din näsa. Varför låta andra ändra på dig... så otroligt tråkigt att människor ska hålla på att klanka ner och lägga onödiga kommentarer! Låt ingen annan få dig att ändra på ditt utseende!!


   
SvaraCitera

Adamkasif:
Hejsan så jag är 16 årig kille som har ganska stor näsa och mår dåligt av det.. Folk klankar ner på min näsa o så och jag tycker bara den förstör mitt ansikte helt, jag funderar på att åka till hemlandet och operera min näsa så den blir mindre och snyggare vad tycker ni?

Jag skulle inte säga att du bör operera din näsa, det finns stor risk att något går snett vid operationen. Sen så är det nog ingen fel på din näsa, visst den kanske är större än många andra men so what? Det är inte fint med en liten näsa heller.


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Hade också problem med min näsa ett tag. Den är lite bred och det gjorde att jag fick vissa kommentarer, både från vänner och familj. Kände då att jag ville ändra på den och att den förstörde hela mitt ansikte. Men nu så älskar jag den. Även att jag forfarande tycker den ser ful ut ibland så känner jag att den gör mig speciell. 

Tycker du ska fundera på vad du själv tycker, eftersom det är så lätt att bli påverkad av vad andra säger. Men om du personligen inte tycker om den så ser jag inget fel med att göra en operation. Bara se till att göra det på ett ordentligt ställe. 


   
SvaraCitera