Aviseringar
Rensa alla

Är folk fortfarande taskiga på um?


Ämnesstartare

Jag har själv inte uppfattat det, tidigare var det väldigt tydligt att det var många umare som gillade att egna en stor del av sitt liv åt att förstöra för andra online. Man hade en rå attiyd ect... något jag inte märker längre, men jag kan ju vara ensam med denna erfarenhet?

Hur tycker ni att miljön på um är? [cute] Upplever ni att folk är onödigt gnälliga och bittra emot andra umare?


   
Citera
sincan

Det är väl en viss grupp människor som bestämmer över etik och moral här på um och stryker man inte dem medhårs så får man äta upp det, eller slåss för sin sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det blir lätt så när man lever för tätt inpå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vi är ett kattkollektiv


   
SvaraCitera
Paseo

kulturmarxisten:

Upplever ni att folk är onödigt gnälliga och bittra emot andra umare?

Absolut
Taskiga är de väl inte. Kanske indirekt. Men ja det är löjligt att man tycker att man äger sidan och har rätt att bestämma vem som får vara här och vem som inte får. Det är synd att så många nya lämnar. Jag gillar att lära känna nya människor. Tycker det hade vart jättekul om det kom nya oftare som inte ba sticker pga att folk tycker att de ska dra för de inte hör hemma här.
Det va mycket sånt i början för mig och känner av det fortfarande, det är sjukt [cute]

Känner att de flesta umare vill vara här ensamma tillsammans (mmmm ensamma tillsammans).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men ärligt talat är de flesta inte så illa men ett fåtal personer beter sig svinigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Det va mycket sånt i början för mig och känner av det fortfarande, det är sjukt

[sad]


   
SvaraCitera
sincan

Paseo:

Taskiga är de väl inte. Kanske indirekt. Men ja det är löjligt att man tycker att man äger sidan och har rätt att bestämma vem som får vara här och vem som inte får.

Klubben av inbördes beundran har verkat här rätt länge[y]


   
SvaraCitera
Paseo

kulturmarxisten:

[sad]

Fast blir inte ledsen av det, då hade jag nog knappast vart kvar här hihi. jag tycker ba det är löjligt, dock oerhört tråkigt hmmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Fast blir inte ledsen av det, då hade jag nog knappast vart kvar här hihi. jag tycker ba det är löjligt, dock oerhört tråkigt hmmm.

Du är cool ju. [cool] Ahh visst är det tröttsamt, ... [cute]


   
SvaraCitera
Paseo

kulturmarxisten:

Du är cool ju. [cool]

Mmmmm vet hihi [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är nog taskig ofta här
men tycker att jag behöver det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tough love


   
SvaraCitera

Ja, oliktänkande tolereras inte här. Gäller det mesta men framförallt politisk tillhörighet - ungdomar.se är ett tydligt vänsternäste och de som står på andra sidan politiskt blir ofta påhoppade.

Finns ett antal personer med dryga von oben-attityder som ärligt talat inte gör annat än producerar patetiska försök till att försöka skapa sig någon slags "bad boy"-image.
När man hängt här ett tag så förstår man tillslut att de som skäller högst och otrevligast på forumet är de som piper av misär i det verkliga livet.
Dold text: Ja Aristoteles, jag tittar bland annat på dig.

Sedan alla dessa 25+-pojkar som hänger här och sliskar sig mot 15-20-åriga tjejer. Gå vidare! Finns ett par stycken av den sorten kvar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det behövs i vilket fall för att skapa lite intressanta konflikter och sådär. [cute]


   
SvaraCitera