Aviseringar
Rensa alla

Är folk fortfarande taskiga på um?


Ämnesstartare

Natt och dag:

Ja, oliktänkande tolereras inte här. Gäller det mesta men framförallt politisk tillhörighet - ungdomar.se är ett tydligt vänsternäste och de som står på andra sidan politiskt blir ofta påhoppade.

Intolerans bekämpas med intolerans. Om man har fascistiska åsikter så behöver de inte tolereras. Eller tycker du det?

Natt och dag:

Finns ett antal personer med dryga von oben-attityder som ärligt talat inte gör annat än producerar patetiska försök till att försöka skapa sig någon slags "bad boy"-image.
När man hängt här ett tag så förstår man tillslut att de som skäller högst och otrevligast på forumet är de som piper av misär i det verkliga livet.

Jo, du är väll en av dom som har von oben attityd ibland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det behövs i vilket fall för att skapa lite intressanta konflikter och sådär.

Mycket mer intressant att göra något produktivt, eller tror folk inte att de är kapabla till det?


   
SvaraCitera
penja

nej alla är snälla [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

nej alla är snälla

Agree, men vissa upplever det inte så, blir konstigt om vi ogiltigförklarar deras upplevelser? [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Mycket mer intressant att göra något produktivt

Och vad som anses vara detta skiljer från användare till användare osv.. [party]


   
SvaraCitera
penja

kulturmarxisten:

Agree, men vissa upplever det inte så, blir konstigt om vi ogiltigförklarar deras upplevelser?

aa sant. men slå alla som är dumma på käften. och sen är vi bara snälla kvar igen [love]

ne, usch va hemskt oseriös jag är. har inte sett att folk är direkt elaka. men jag vet inte. tror min hjärna automatiskt sållar bort allt skit.


   
SvaraCitera

Finns det taskiga folk här??? Om nån e taskig mot mig lämnar jag sidan direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutismGirl:

Om nån e taskig mot mig lämnar jag sidan direkt

Bitch please.. Stå på dig för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

ne, usch va hemskt oseriös jag är. har inte sett att folk är direkt elaka. men jag vet inte. tror min hjärna automatiskt sållar bort allt skit.

me2

penja:

aa sant. men slå alla som är dumma på käften. och sen är vi bara snälla kvar igen

[love]


   
SvaraCitera

va? vad menar du


   
SvaraCitera
sincan

Natt och dag:

Ja, oliktänkande tolereras inte här. Gäller det mesta men framförallt politisk tillhörighet - ungdomar.se är ett tydligt vänsternäste och de som står på andra sidan politiskt blir ofta påhoppade.

Vänstern är mer ett kollektiv en den ensammess maximerade välfärd så det blir väl lätt så. Det är sällan det lyft fram högerargument här på sidan som skulle göra det bättre för andra än sig själv.

Natt och dag:

Sedan alla dessa 25+-pojkar som hänger här och sliskar sig mot 15-20-åriga tjejer. Gå vidare! Finns ett par stycken av den sorten kvar..

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AutismGirl:

va? vad menar du

Håll huvudet kallt, och lär dig citera.. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Det är sällan det lyft fram högerargument här på sidan som skulle göra det bättre för andra än sig själv.

Exempel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Det va mycket sånt i början för mig och känner av det fortfarande, det är sjukt [cute]

alla gillar dig ju knasfia
säg till tant isola annars


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

alla gillar dig ju knasfia

ja det tror jag nog mmmmm hihi
men det spelar ingen roll om man är bra eller dålig när man kommer hit efter 1975 hihi


   
SvaraCitera