Aviseringar
Rensa alla

Är ful!


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag skämms och hatar att vara ful! När jag frågat folk hur man gör för att bli snyggare så säger dom bara "sminka dig", jo men det är det jag gör VARJE DAG. Men asså det är inte min hy eller att jag sover för lite, det är mitt ansikte. Det är fult! Spelar ingen roll hur mycketjag sminkar mig. Kan någon ge tips? :/

n


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Tror knappast du är ful. Träna är rätt, må bra, var glad, var trevlig, var fräsch och var nöjd med dig själv, så kommer du märka skillnad <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smink är typ världens sämsta uppfinning. Tag inte illa upp nu alla ni som sminkar er där ute, det är inte erat fel att ni tvingas göra d. 🙁

Du lär att leva med dig själv, en vacker dag, ts! Man kan inte ha allt här i världen! Tänk positivt bara, att utseendet inte är allt osv. 🙂     


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

utseendet går inte att välja riktigt. Vad som däremot går att välja är att ha ett gott mod och en nice trevlig personlighet, för givande relationer är det ändå det sistnämnda som sägs räknas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett lager med spackel tycker jag bara får personer att inte ser ut som sig själva. Lite smink är okej.
Du är säkert en söt person Glad
Trivs med dig själv och umgås med dina vänner. Träna lite. Lev livet och du kommer att må super ^^


   
SvaraCitera
reben

går ju inte o se annorlunda ut.

får leva m d

typ täck speglarna o lär dig fokusera på ngn speciell punkt när du väl går förbi reflekterande yta så du slipper se. luva solglasögon o snedlugg bra saker.


   
SvaraCitera

Alla är fula bara det att vissa är mer fula än andra.

Nää så är det inte, alla är vackra. Lika vackra. Sen kan det ju vara så att en ful personlighet kan leda till att man tycker att utsidan blir lika ful. Och så kan det även vara en fin personlighet som leder till fint yttre. Gör det saker som gör dig glad, va glad för ditt utseende och tänk att du är unik, det finns ingen annan i världen som ser ut som du! Smink är bara något som kommit till världen för att få folk att känna sig vackrare och snyggare, men smink skapar bara med själv komplex vilket företagen tjänar miljader på. Dem som inte sminkar sig vet kanske att dem inte behöver ett täckande lager av smink för att vara vackra, utan dem föredrar den naturliga medfödda skönheten. Inget illa ment mot er som sminkar er, det är fel på samhället vi lever i idag ;P


   
SvaraCitera

Upplever ofta mig själv ful. Mest pga av att jag tycker att min näsa ser stor ut. Vettefan. Konstigt nog tycker jag att den ser bättre ut när jag är nöjd med min frisyr.


   
SvaraCitera

gör en plastikoperation 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig också sjuuuukt ful, helt hopplöst vissa dagar. 


   
SvaraCitera

Tycker folk som säger att dem själva är fula är dumma! 🙂 inget illa ment men själv tror jag ju inte att jag är nån super snygging eller den perfekta kroppen men jag tror på mig själv och har ett självförtroende som är enastående! 🙂 När nån säger nånting till mig som har med utseende att göra så säger jag bara att jag inte bryr och att jag e långt mycket snyggare än han/hon, tro på mig när jag säger att ett självförtroende gör en snyggare 🙂

Dessutom som kille, av egna erfarenheter så väger personlighet och "snygghet" lika mycket 🙂 Tro lite mer på dig själv, skaffa lite "pondus" även spegeln kommer reflektera det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar utropstecknet i rubriken


   
SvaraCitera
mynona

när du väl har gjort vad du kan för att se så bra ut som möjligt bör du slappna av, strunta i utseendet och skaffa ett bra självförtroende och bara göra som du vill, för då tycker alla att du rä snygg ändå. halva utseendet handlar om attityd och psyke och det säger jag inte för att det är banalt pk utan för att det är banalt pk av en orsak: det är sant


   
SvaraCitera