Aviseringar
Rensa alla

ÄR GLAD


Ämnesstartare

Har haft massa otur med mössen den senaste tiden, sjukdomar som har lett till dyra veterinärräkningar och tyvärr en del dödsfall och akutavlivningar.

MEN NU, ÄNTLIGEN LITE TUR! I min absolut första kull så blir det hela 4st satiner och dessutom är en GUL (två gula totalt). [bigsmile][love]

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vill ha![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Vill ha![blush]

Du borde skaffa två! De är mysiga djur.

Om du vill så får du två gratis, reggade i SVEMUS med stamtavla. [cute]


   
SvaraCitera

de ser ej äckliga ut längre[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Du borde skaffa två! De är mysiga djur.

Vet redan vad jag vill döpa dem till. Men har fiskar nu och är inte säker på min boendesituation.


   
SvaraCitera
Lunos

Dem var allt ganska mysiga. Jäklar vad dem tyckte om att ligga i högar på varandra, härliga djur. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Vet redan vad jag vill döpa dem till. Men har fiskar nu och är inte säker på min boendesituation.

Annars så skulle jag kunna tänka mig att låna ut de honorna eller den hanen som jag tänkt spara mot att jag får låna in dem till avel och kan ta emot dem om du inte kan ha kvar dem.

I så fall betalar jag foder- och veterinärkostnader + ser till att du får med en lämplig bur med inredning, gratis såklart. [smile]

Lunos:

Dem var allt ganska mysiga. Jäklar vad dem tyckte om att ligga i högar på varandra, härliga djur. xD

Ja, de vuxna brukar också ligga i högar och tvätta varandra. Har en flock med 7 honor i och de trängs alltid i samma hus trots att de har flera stycken.

Blivande_japan:

de ser ej äckliga ut längre[blush]

Sa ju att de skulle bli sötare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

I så fall betalar jag foder- och veterinärkostnader + ser till att du får med en lämplig bur med inredning, gratis såklart.

Vad tjänar du på detta? [confused]

Bara snäll?[blush]


   
SvaraCitera
Lunos

Geigerzähler:

de trängs alltid i samma hus trots att de har flera stycken.

hehe, visste inte att möss var sånna mys djur[love]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Vad tjänar du på detta? [confused]

Bara snäll?[blush]

Är bra att ha möss hos andra som inte har möss när de inte går i avel utifall att mina skulle bli sjuka eller så efter som att jag köper in möss från andra uppfödare och då kan man få med sig lite vad som helst. Då blir inte de smittade. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är bra att ha möss hos andra som inte har möss när de inte går i avel utifall att mina skulle bli sjuka eller så efter som att jag köper in möss från andra uppfödare och då kan man få med sig lite vad som helst. Då blir inte de smittade.

Ahaah. Vi får prata om det idag på träffen.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, de ser så mjuka ut. fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ser inte lika ätbara ut nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

De ser inte lika ätbara ut nu.

jag tänkte det motsatta...........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ser så hemskt lena ut


   
SvaraCitera