Aviseringar
Rensa alla

Är han blyg eller bara ointresserad`?


Ämnesstartare

Hej! jo, för typ två månader sen så träffade jag en kille via en gemensam vän som bestämde sig för att pimpa ihop oss, vi sågs några gånger, kollade på film, jag sov där någon gång på fyllan och vi hade sex en gång, men han skulle flytta till norge inom en månad så jag visste ju att det inte skulle bli mer. Men nu har den här jäveln flyttat tillbaka, vi har pratat litegrann när han var i norge via facebook åså, och jag var den första han skrev till igen när han helt plötsligt flyttade hem, och då vi har gemensamma vänner så träffades vi häromdagen och spelade sällskapsspel(haha?) fast det hände inget då, förvisso var jag onykter och inte han. Men hur fan visar man intresse? Så längesen jag häll på med sånt här då jag var i förhållande ganska länge. Hur tyder man intressesignlaer och hur kan jag visa att jag är intresserad utan att vara för på? Fattar inte att jag blivit så feg, var verkligen inte sån här innan och jag vet att jag ser bra ut och allt sånt, ändå blir jag så jävla feg så jag fått för mig att han hatar mig och vågar inte ens skriva hej på msn ;S dessutom vet jag att han inte är den flörtiga typen, så aa. MEN HJÄLP MIG, borde jag våga visa intresse och i så fall hur? KRÄÄM


   
Citera

hejsajag:

Men hur fan visar man intresse?

Säg: "Cha, haru lust att hitta på nåt i helgen?" och så gör ni det ett par gånger.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Säg: "Cha, haru lust att hitta på nåt i helgen?" och så gör ni det ett par gånger

jag vill men jag är så jävla brutalt rädd att få ett nej, vet inte varför?! har la fått för dåligt självförtroende eller nåt, men det går verkligen inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284375

men sånt där är jag för efterbliven för att tänka på


   
SvaraCitera

hejsajag:

men sånt där är jag för efterbliven för att tänka på

[tard]


   
SvaraCitera

hejsajag:

jag vill men jag är så jävla brutalt rädd att få ett nej, vet inte varför?! har la fått för dåligt självförtroende eller nåt, men det går verkligen inte

Alla blir brända nån gång, det är ej hela världen. Vill han inte så får han ju skylla sig själv pga du vet ju vad han går misste om. Ta det som en kvinna med rak rygg och gå vidare om du får nobben.
Kan ju hända att han är blyg lr osäker på vad han vill lr w/e så var ej för påflugen. Var lite casual näru frågar och visa att det är ok om han ej vill och vänta på att han ska ta lite initiativ om han inte säger blankt Nej, men ändå inte kan/vill just den dagen du föreslår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kan ju hända att han är blyg lr osäker på vad han vill lr w/e så var ej för påflugen. Var lite casual näru frågar och visa att det är ok om han ej vill och vänta på att han ska ta lite initiativ om han inte säger blankt Nej, men ändå inte kan/vill just den dagen du föreslår.

jag vet, men det känns så dumt på något sätt? Kan liksom inte förklara, men jag vågar inte ta ett sånt steg när jag inte vet om han är intresserad


   
SvaraCitera

hejsajag:

jag vet, men det känns så dumt på något sätt? Kan liksom inte förklara, men jag vågar inte ta ett sånt steg när jag inte vet om han är intresserad

Vet precis vad du menar, har känt så många många gånger. Det är bara att bita ihop. Om inte annat blir du en erfarenhet rikare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Vet precis vad du menar, har känt så många många gånger. Det är bara att bita ihop. Om inte annat blir du en erfarenhet rikare.

tack för hjälpen ska du ha :)))


   
SvaraCitera

hejsajag:

tack för hjälpen ska du ha :)))

Lycka till!


   
SvaraCitera

hejsajag:

jag vill men jag är så jävla brutalt rädd att få ett nej, vet inte varför?!

Inte så ovanligt att känna så.
You can do it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Inte så ovanligt att känna så.
You can do it!

fast det skulle vara brutalt pinsamt. ASSÅ JAG HAR ALDRIG VART SÅNHÄR vad fan har hänt med mig


   
SvaraCitera

hejsajag:

ASSÅ JAG HAR ALDRIG VART SÅNHÄR vad fan har hänt med mig

Du kanske är kär.

hejsajag:

fast det skulle vara brutalt pinsamt.

Du får själv bestämma om det är värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Du får själv bestämma om det är värt det.

om det går vägen skulle de ju lätt vara värt det[cute]


   
SvaraCitera