Aviseringar
Rensa alla

Är han bra eller dålig?


Ämnesstartare

Han jobbar på ett annat café och ibland är han där jag är så i början var det bara "hej och hejdå" sedan plötsligt igår var han jättenyfiken om mig, jag tänker att man måste samarbeta med alla och även om jag delade min Instagram tänkte jag på han som en kollega. På instagram har jag mängder av folk. Jag chattar med vem som helst och sen är det över. Men tänkte han på något mer??? Vad vill han, hjälp Gråter

har han inget tålamod? (vill man att man ska tycka synd om honom?)
20190917_164453.jpg


   
Citera

han är bra


   
SvaraCitera

Verkar desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sopptuna:
Verkar desperat.

Precis vad jag tycker 


   
SvaraCitera
Cobrak

123fendas:
han är bra

om man gillar desperata jävlar som spammar sönder ens liv ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

om man gillar desperata jävlar som spammar sönder ens liv ja

Det gör man inte, i alla fall spammar man men då förväntar jag mig inget svar på direkten när jag spammar. De brukar säga "du skriver så mycket, svarar senare" han verkade mer vilja föra en dialog. Värsta jag vet när det är panik och det inte är panik.


   
SvaraCitera

Blockhej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
Blockhej!

Glad


   
SvaraCitera

Känns som en skum snubbe


   
SvaraCitera
evene

Lite skev kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:
Lite skev kanske

Får se vad som händer imorgon, hoppas jag bara kan låtsa som ingenting hänt eller att han ser det och tar avstånd. Orka inte ta upp "Jag kollar på serier" eller "Jag var sjuk" och då kanske han ifrågesätter det. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Får se vad som händer imorgon, hoppas jag bara kan låtsa som ingenting hänt eller att han ser det och tar avstånd. Orka inte ta upp "Jag kollar på serier" eller "Jag var sjuk" och då kanske han ifrågesätter det. 

asså haha förlåt men dog av garv av denna kommentaren xD


   
SvaraCitera