Aviseringar
Rensa alla

Är han endast ute efter sex? Mördare? Äldre man...


Ämnesstartare

Hej!
Är en 20-årig tjej och jag hoppas någon kan hjälpa mig med detta "problem"..Det är så att jag har ett tag nu pratat med en äldre man, 62, på nätet. (Det låter säkert helt sjukt (inser det jag med), men jag har en tendens att dras till äldre män.).Än så länge har allt känts bra, vi har pratat i telefon några gånger och skrivit ganska mycket med varandra. Tycker att han verkar vara seriös och "normal", ingen slusk. Han söker ett seriöst förhållande.
Vi har en del gemensamma intressen som vi pratar en del om eller så pratar vi rent allmänt om livet. Han säger ofta hur jag är så intressant, intelligent, mogen osv. Vacker, fin, är som en dröm, hur han vill krama mig, få en puss, hålla om mig, känna min doft osv. Dock inte på ett sluskigt vis.
Vi har pratat en del om att träffas och det kommer vi göra inom kort. Han bor ca 50-60 mil ifrån mig men ska åka till min stad. Vi har pratat om en fika på stan eller en middag ute. Han skrev då även att han ska boka in sig på hotell. Antar att det beror på att han inte orkar åka fram och tillbaka samma dag? Men det fick mig ändå lite fundersam på något vis. Han kanske bara är ute efter sex? Typ kommer bete sig normal under middagen/fikat för att sedan försöka få med mig till hans rum? Mörda mig alternativt tvinga mig till olika saker?
Vad ska jag göra? Jag kommer att träffa honom, även om det gör mig lite nervös... Men hur gör jag det på bästa sätt? Jag har aldrig träffat någon ifrån nätet tidigare.


   
Citera
Ämnesetiketter

Dafuuuuq did i just read? 


   
SvaraCitera

Public places all the way säger jag bara!!! Hade nog inre vågat följa med till hans hotellrum om jag var du.......


   
SvaraCitera

LockedUp: en äldre man, 62,

hur kan du tänka dig att gå på dejt med någon som kunde vara din farfar??


   
SvaraCitera

"En tendens att dras till äldre män" jo jag tackarRullar ögonen


   
SvaraCitera

Asså dras till äldre då tänker jag typ nån som är 20 och vill ha 30-40 åringar inte farfar Lars på 60 


   
SvaraCitera

Shit vad u ga mor och far-föräldrar ni har! F1 avundsjuk, alla mina hade varit över 80 nu om d levat, mormor lever tho.


   
SvaraCitera

62 är för ung tycker jag, ska man ha en äldre är det 92 som gäller...själv brukar jag ragga på 100 åringar på nätet.....CoolCool


   
SvaraCitera

Alltså..fatta vilken stor åldersskillnad det är. Han ska gå i pension om 3 år, och du har precis gått ut gymnasiet..men jag är ändå förvånad över att han är ärlig med din ålder 🙂


   
SvaraCitera

Är han rik lr? isf förstår jag! 


   
SvaraCitera

man behöver inte kol för att får diamanter, en grå, rynkig kuk går lika bra!


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Alltså..fatta vilken stor åldersskillnad det är. Han ska gå i pension om 3 år, och du har precis gått ut gymnasiet..men jag är ändå förvånad över att han är ärlig med din ålder 🙂

han är säkert 75


   
SvaraCitera

Maks:

han är säkert 75

tror också


   
SvaraCitera

Maks:
man behöver inte kol för att får diamanter, en grå, rynkig kuk går lika bra!

Han kanske ej får upp den?


   
SvaraCitera

S3ON:
Public places all the way säger jag bara!!! Hade nog inre vågat följa med till hans hotellrum om jag var du.......

Håller med. Träffa honom på stan och sedan när ni e klara säg hejdå vi ses en annan gång?


   
SvaraCitera