Aviseringar
Rensa alla

Är han gay/bi?


Ämnesstartare

hey. jag undrar om min kompis e gay?
Han e överdrivet snäll mot mig , och sen skäms han i omklädningsrummet när man ska byta om. han försöker alltid vara kvar sist och täcker sina KALSONGER inte ens snoppen när han byter om. han skickar hjärtan ibland och när det bara är vi två som hänger så brukar han alltid vara stel eller tyst typ om jag inte pratar. så ska det väl inte vara mellan straight kompisar? han använder ordet omg ganska ofta med. en gång skojade jag med honom och masserade han och då stönade han till typ "sexigt". Vad tror ni ?


   
Citera

det är inte vi som definierar hans kön och läggning, det gör hn.

det bästa du kan göra är att fråga honom/prata kring det eller bara lägga ner och strunta i det eftersom det egentligen inte spelar någon roll.


   
SvaraCitera

Han kanske är kvar sist och skäms för att han är blyg och inte vill byta om framför andra.
Det spelar väl ingen roll vilken läggning han har om du inte är intresserad av honom eller om han inte visat intresse för dig.


   
SvaraCitera

Äh acceptera bara läget. Bästa är att prata om det och att du "testar" honom låter taskigt. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

beteende och sexualitet behöver inte ha någon som helst koppling. 


   
SvaraCitera

Plus vad spelar der för roll om han är gay/bi? Är han mindre värd för det? Ingen är perfekt och människor hittar alltid något fel, som om de vore finn fem.fel. men det här är verkligheten. Vakna bara. 


   
SvaraCitera

.............................


   
SvaraCitera

Fråga han?


   
SvaraCitera

Brukar själv langa iväg ett o annat hjärta till folk utan större eftertanke mer än att det ska uppfattas som att jag är positiv och happy o gillar läget. Samt att jag vill väl med den jag skickar det för Hjärta
   Om jag hade gillat (älskligt sätt) så hade jag skrivit med text och berättat med ord. Inte langat iväg ett hjärta bara Hjärta


   
SvaraCitera

Men snälla nån...     


   
SvaraCitera
skal
 skal

fråga honom 🙂


   
SvaraCitera

Ja    


   
SvaraCitera

Det kan också vara hans kultur 


   
SvaraCitera

du måste fan trolla


   
SvaraCitera

Själv aå tror jag att han kan va gay men det är kanske för att jag är...ialla Fall det där med omklädningsrummet så kan det va så att antingen så får han ja han blir håd eller kanske han är blyg och absolut inte vill visa för han kanske skäms av nån anledning eller så kanske han inte vill andra ska kolla in honom och det där med massage kan kanske ha vart ett skämt eller så va han stel och tyckte det va skönt eller så ja kanske han e gay mitt tips är ta en stund för er själva och prata lite och låtsas halka in på ämnet gay eller i fall han gillar dig så kommer han kanske säga nåt annat då kan du försöka göra ett bra tillfälle för honom och lägga in en stöt ifall du frågar honom bara sådär så kommer han nog säga något annat /det krävs mycket mod


   
SvaraCitera