Aviseringar
Rensa alla

Är han intresserad av mig?


Ämnesstartare

Jag har varit intresserad i samma kille i nästan 3 år nu och det börjar känns lite extra mycket i magen efter att vi börjat i åttan...Jag har varit "tillsammans" med honom i början av 2009 och ett år framåt, men det var helt oseriöst då vi bara va 9-10 år... Men nu har jag börjat gilla han igen, men med "riktiga" känslor..Men problemet är att jag är så otroligt feg när det gäller att vara ärlig mot personer på det sättet.Jag känner han men inte sådär som ett han är en bästakompis utan vet bara lite om han helt enkelt... Så det här med att gå fram till han och fråga saker för att visa intresse funkar inte i denna situationen ;).Okej, det är såhär att han har börjat kolla på mig sen kanske i början av 8:an och jag har börjat kolla på han sen höstlovet... Kändes som om han vart riktigt intresserad av mig och jag vart så glad och pirrig men sen så fick jag reda på att han kollade på mina 2 andra kompisar (som jag dock vet att de inte är hans typ överhuvudtaget) och då blev jag en aning osäker på vad han egentligen ville... Men har skitit i det och tänker bara på vad han vill, gillar han mig eller vara kollar han för att... Han håller ögonkontakt och allt och i en stund men dum som jag är så bryter jag oftast den... Men håller då oftast ögonkontakten i några sekunder för att visa lite vad JAG vill.Han är singel och allt och är sååå sjukt snygg och verkar vara en bra pojkvän från det jag har hört från en "kompis" :).Vad tror ni? Verkar han intresserad av mig eller är det bara liksom som att han inte har något annat att kolla på så han kollar på mig?Skulle verkligen vilja ha lite olika svar på detta då jag är är en aning osäker nu...Båda är 14 år och går i åttan ifall ni missat det..


   
Citera
Ämnesstartare

Du får väl se till att ha mer kontakt med honom. Hans vänner och dina vänner kan hitta på ngt tlsm etc.


   
SvaraCitera
Yaren

så trött på det där att det inte går att vara kär "på riktigt" när man är under en viss ålder.
OnT: du får väl ta reda på det, snacka med honom, bli kompis och sen så lär du märka. Fråga om han vill hitta på något nån dag. 


   
SvaraCitera
reben

asså jag kollar på jättemkt folk utan att va intresserad av dom :s

fråga hnm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara en pussy och går fram till han och säg hej ... eller så kan du börjar med att skriva till han på Facebook 


   
SvaraCitera