Aviseringar
Rensa alla

Är han otrogen mot mig?


Ämnesstartare

Jag och en kille jag är askär i har varit ett par sen en vecka tillbaka, är sjukt stolt över att jag vågade fråga efter att vi typ "raggat" väldigt länge...
Men jag vet att en annan tjej jag känner också gillar honom, hon är inte precis bra på att dölja det.
Jag vet att han gillar mig väldigt mycket, men jag vet också att han sagt till henne för ett tag sedan att hon var söt...
Hon smsar honom hela tiden, och igår när jag och Han såg film så ringde hon upp honom...
Hon raggar på honom väldigt mycket, och jag kan inte riktigt avgöra om han "svarar" henne... Ibland så dissar han henne typ, men ibland så verkar det som om han gillar henne!
Är det bara jag som är helt knäpp eller? Hjälp tack! Jag håller på att bli helt snurrig känns det som... -.-


   
Citera
Ämnesetiketter

emelilie:

Är det bara jag som är helt knäpp eller? Hjälp tack! Jag håller på att bli helt snurrig känns det som... -.-

Hon är väl kär i honom helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom. [smile] Du vet ju att ärlighet alltid lönar sig i längden i förhållanden och om han inte är ärlig så är det egentligen lika bra att göra slut innan det går längre tid.

Hoppas det löser sig för dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan ej svara på om han är otrogen utan det får du fråga honom.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Vi kan ej svara på om han är otrogen utan det får du fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi vet inte. Han vet. Rimligen så bör du fråga honom istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är otrogen med mig såklart [shake]


   
SvaraCitera

Tycker att du ska snacka med tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nomnomnam:

Tycker att du ska snacka med tjejen.

Det är en idé, ska försöka med det 🙂 Det trixiga är att hon inte är så lätt att hanteras med, om man säger så... Jag kommer få jättemycket skit av henne för det... Men det kanske är värt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland så kan killar flirta tillbaks för att får tjejen att må bra, men fråga inte oss. Fråga honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga honom inte oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga inte honom, fråga oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fråga honom inte oss

Mh, ja, jag ska fråga honom. Jag ska prata med honom så fort jag får chansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oh wait................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oh wait................

What?


   
SvaraCitera