Aviseringar
Rensa alla

Är hon gravid?


Ämnesstartare

Min kompis berättade för inte så länge sen att hon kanske skulle vara gravid. Hon och hennes kille hade sex för första gången och hon sa att hon låg över den och att hon kanske fick de på trosorna.

Självklart sa jag att det inte kan vara så lätt då skulle alla vara gravida. Visst finns det en chans, men vad tror ni? De hade kondom, men det är förmodligen inte?

Det hände i dag så inga frågor om hennes mens eller kräkningar.

Teorier?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hon får helt enkelt vänta två veckor och se om sin mens kommer.. kommer den inte så får hon gå till um eller köpa ett gravtest och testa sig. Kräkningar får man inte så tidigt inpå graviditeten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MondayMorning:

Hon får helt enkelt vänta två veckor och se om sin mens kommer.. kommer den inte så får hon gå till um eller köpa ett gravtest och testa sig. Kräkningar får man inte så tidigt inpå graviditeten.

Men är det så lätt att bli gravid? Hon sa att hon var rädd om hon fick på trosan och att proccesen därifrån fortsätter. De som får barn brukar ju oftast utlösa inuti könet. Omöjligt är det väl inte, men så lätt är det ju inte? Sen är det förmodligen uttorkat osv.

Eller?


   
SvaraCitera

KKARIM:

Men är det så lätt att bli gravid? Hon sa att hon var rädd om hon fick på trosan och att proccesen därifrån fortsätter. De som får barn brukar ju oftast utlösa inuti könet. Omöjligt är det väl inte, men så lätt är det ju inte? Sen är det förmodligen uttorkat osv.

Eller?

Jadu, är ingen expert på hur lätt det kan bli. Låter ganska osannolikt för mig. Så jag skulle inte tro det, men som sagt, ingen expert så jag vet inte säkert. Mitt råd är att hon testar sig om några veckor. Är det uttorkat så tror jag inte heller det är nån större risk, men man vet aldrig säkert med sånt..


   
SvaraCitera
Gifted

Låter ytterst osannolikt. Det är KLART vanligare att tjejer är helt paranoida när det gäller graviditet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har ingen anledning att oroa sig för att hon kanske hade lite sagg på trosorna.


   
SvaraCitera

Gifted:

Låter ytterst osannolikt. Det är KLART vanligare att tjejer är helt paranoida när det gäller graviditet.

Hmm, vad kan det bero på? Jo att det är dom som får dras med det, killen behöver ju inte gå igenom själva graviditeten, aborten osv.


   
SvaraCitera
Gifted

MondayMorning:

Jo att det är dom som får dras med det, killen behöver ju inte gå igenom själva graviditeten, aborten osv

Antagligen det, och att de är de som måste bestämma sig. Killar har ju inte en chans att påverka alls om det sker en olycka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera