Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad?


Ämnesstartare

Hej! Jag har börjat prata och lärt känna en tjej och vi har skrivit till varandra ett tag. Vi var senast i fredags och det hände inget och vi var inte mer än 2 timmar eftersom vi båda skulle hem och packa till en cup vi båda skulle på. Under den tiden vi var satt vi vid älven och pratade. Hon verkade lite blyg och hade ögonkontakt ibland bara och det var när hon kollade lite försiktigt.

Under cupen så Träffades vi en gång ( en övernattning) och det var ungefär 20 minuter för jag var tvungen att vara inne en bestämd tid.
vi gick någonstans där vi fick vara ensamma och pratade om allt möjligt. Samma sak ögonkontakt mer nu men fotfarande kollade hon lite blygt och försiktigt.

Nu har vi bestämt att vi ska träffas på lördag så min frågor är.

1. kollar hon försiktigt för att hon är lite smått intresserad ändå? eller gör hon det för att det inte alls är kul att vara med mig.

2. Jag vill absolut mer än vänskap, så bör jag kyssa henne på lördag?

Svara så fort som möjligt och tack att ni vill läsa allt 😀

ps: Hon verkar i alla fall glad när vi är med varandra och när vi skriver


   
Citera
Ämnesstartare

att kyssa nån helt oväntat kan verka romantiskt, men tycker du ska vänta lite med det, finns tjejer som slår till folk när de blir kyssta helt oväntat [ops]

borde du inte försöka bli ihop med henne innan? [wink]

tycker jag ialla fall [y][cute]


   
SvaraCitera

hon låter blyg
o ja det borde du
man lever ba en gång


   
SvaraCitera

lr du kan ju börja med o mysa o se om hon uppskattar det
dvs armen runt henne smeka henne gulli gulla o sånt verkar hon gilla det så kyss na


   
SvaraCitera

du ska inte tro att du får något du vill ha om du inte tar lite risker. så påt na


   
SvaraCitera

Kläm henne på brösten så får du svar på tal.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera