Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad?


Cr7
 Cr7
Ämnesstartare

Hej!
Det är såhär att det finns en tjej som jag är intresserad av och vi har skickat ett bra tag. Vi träffades för första gången på en fest för två dagar sedan, och hon kom fram och kramade mig och så.
Efter ett tag satt vi själva och snackade och helt plötsligt så började hon strula med mig, jag blev helt chockad!
Sen börjad vi festa igen och samma sak hände varje gång när vi snackade själva, slutade alltid med att vi började strula med varandra! Det slutade med att hon sov över med mig och vi hade det mysigt som fan, alltså verkligen! Vi började snacka och så frågade jag henne ”är du intresserad av mig?” Och hon svarade ” jaa (mitt namn) jag är intresserad av att träffa dig” och så började vi pussas.
Nu efter de två dagarna så frågade jag igen om hon var intresserad och då sa hon ” ja men jag vet inte”.
Jag får inte lätt känslor men efter den kvällen så är hon den enda jag tänker på och det känns som jag redan blivit kär typ!
Min fråga är vad ska jag göra? Jag vill försöka något seriöst med henne men ska jag bara skita i henne eller fortsätta vara på henne?


   
Citera

Varför du är intresserad av en sådan sköka förstår jag inte alls


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Varför du är intresserad av en sådan sköka förstår jag inte alls

Lägg av med denna skiten...


   
SvaraCitera

om du är milt intresserad: testa att vara lite off och se om hon bryr sig/hör av sig
om du är väldigt intresserad: lycka till


   
SvaraCitera
Cobrak

Deinosuchus:
Varför du är intresserad av en sådan sköka förstår jag inte alls

lol din kvinnosyn är verkligen riktigt shitty, du borde ta tag i dina problem mannen


   
SvaraCitera

Cobrak:

lol din kvinnosyn är verkligen riktigt shitty, du borde ta tag i dina problem mannen

Nä, det har mer med moral än kvinnosyn att göra. Kan tillägga att det gäller snubben också


   
SvaraCitera
Cobrak

Deinosuchus:

Nä, det har mer med moral än kvinnosyn att göra. Kan tillägga att det gäller snubben också

låter som förnekelse. inte första gången du har en shitty attityd gentemot kvinnor

att bruden i fråga strular med honom men inte riktigt vet vad hon vill innebär inte att hon är en sköka. och att ts är intresserad av henne? uppenbarligen har hon ju någonting som han dras till


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Varför du är intresserad av en sådan sköka förstår jag inte alls

LOL


   
SvaraCitera

Cobrak:

låter som förnekelse. inte första gången du har en shitty attityd gentemot kvinnor

att bruden i fråga strular med honom men inte riktigt vet vad hon vill innebär inte att hon är en sköka. och att ts är intresserad av henne? uppenbarligen har hon ju någonting som han dras till

Nu vill jag inte spåra ur tråden helt. Men annat jag ska ha en dålig attityd mot kvinnor är bara påhitt. Kanske verkar som det dock eftersom jag är en kritisk person. 

"uppenbarligen har hon ju någonting som han dras till"
Ett ofult ansikte förmodligen. Det är inte så svårt att få pojkar att gilla en. 


   
SvaraCitera

Deinosuchus:

Nu vill jag inte spåra ur tråden helt. Men annat jag ska ha en dålig attityd mot kvinnor är bara påhitt. Kanske verkar som det dock eftersom jag är en kritisk person. 

"uppenbarligen har hon ju någonting som han dras till"
Ett ofult ansikte förmodligen. Det är inte så svårt att få pojkar att gilla en. 

ja, det är inte fel på sköka! jag kommer förmodligen att dö oskuld.................


   
SvaraCitera
Cobrak

Deinosuchus:

Nu vill jag inte spåra ur tråden helt. Men annat jag ska ha en dålig attityd mot kvinnor är bara påhitt. Kanske verkar som det dock eftersom jag är en kritisk person.

det går att vara kritisk utan att använda förminskande ord som generellt sett är riktade mot kvinnor.

men okej, utan att dra förhastade slutsatser eller sätta en stämpel: om det hade varit tvärtom, aka killen var den som inledde strulen å sen tvekade, hade du reagerat likadant?

vill inte framträda som någon slags pk-elitist men kan inte låta bli att reagera på sånt här. brukar själv vara extra försiktig med hur jag beter mig på fester, eller i särskilda sociala sammanhang, just pga dömande personer som dig. som tjej är det väldigt lätt att bli ratad pga minsta handling, särskilt om den är sexuell.


   
SvaraCitera

Cobrak: förminskande ord

jag säger dig, det är inte fel att vara sköka!


   
SvaraCitera
Cobrak

123fendas:

jag säger dig, det är inte fel att vara sköka!

sköka används bokstavligen för att förminska någon, inte minst i detta sammanhanget. ordet har en negativ klang med ett negativt syfte.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Varför du är intresserad av en sådan sköka förstår jag inte alls

Buuu! Usch och fy på dig!


   
SvaraCitera

Cobrak:

sköka används bokstavligen för att förminska någon, inte minst i detta sammanhanget. ordet har en negativ klang med ett negativt syfte.

Det är inte så jag menar det, men å andra sidan har jag ju inte hört talas om ordet "sköka" förrän den här tråden.


   
SvaraCitera