Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad av mig?


Ämnesstartare

Hej! Jag har skrivit med en tjej nu ett tag. Jag har träffat henne några gånger med kompisar och även gång hemma hos mig själva. Det blev inte alls stelt osv. Sen när hon skulle hem så gav vi varandra en puss. Jag har sagt till henne att jag har börjat gilla henne lite grann! Hon sa att hon har väldigt svårt att få känslor, men hon säger att hon tycker om mig och det känns bra mellan oss. Jag skrev ''Okej förstår dig, vi tar det som de kommer helt enkelt'' Hon svarade ja exakt Hjärta Igår fick jag reda på att en av mina kompisar snackar med den här bruden med, men jag ligger dock bättre till. (jag brukar inte umgås eller snacka med han. Gör det bara på fester osv) Men jag frågade henne idag om hon ville ut och käka nästa helg! Hon sa ''Ja de lät kul'' Något i den stilen, kommer inte riktigt ihåg. 

Så vad säger ni?? 


   
Citera

hon verkar vara bra vän med dig 


   
SvaraCitera

du är kvar i vän-zoonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its_just_me:
du är kvar i vän-zoonen

Vadå? Det är ju inte så att jag kan göra något annat, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:
hon verkar vara bra vän med dig 

Jo, men jag vill ju gå mot de seriösa hållet.


   
SvaraCitera

anonym12:

Jo, men jag vill ju gå mot de seriösa hållet.

så du vill bli ihop med henne? i såfall får du väl fråga henne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personsomskabörjagymnasiet:

så du vill bli ihop med henne? i såfall får du väl fråga henne 

Jag menar ju inte att bara bli ihop här och nu, för hon har ju svårt att få känslor som jag skrev. Jag menar på det sättet att inte bara vänner hela tiden, så det kan leda lite mot de seriösa hållet. Förstår du vad jag menar?


   
SvaraCitera

anonym12:

Jag menar ju inte att bara bli ihop här och nu, för hon har ju svårt att få känslor som jag skrev. Jag menar på det sättet att inte bara vänner hela tiden, så det kan leda lite mot de seriösa hållet. Förstår du vad jag menar?

efter vänner kommer bästa vänner efter bästa vänner kommer pojkvän och flickvän 


   
SvaraCitera

anonym12:

Vadå? Det är ju inte så att jag kan göra något annat, eller?

joo. Fråga henne om vad hon skulle tycka om ett seriöst förhållande


   
SvaraCitera

gå ut o ät med henne, tror inget kan gå fel


   
SvaraCitera

Det bästa är att inte gå för snabbt fram för då hinner man inte lära känna personen vilket jag varit med om. Jag hade ett par extra som jag vart tsm med väldigt snabbt och de ledde till att det tog slut. 

Nu har jag vart tsm med min nuvarande pojkvän imorgon i 9 månader och det fungerar just för att jag faktiskt tog mig tid att lära känna honom. 

anonym12:
Hej! Jag har skrivit med en tjej nu ett tag. Jag har träffat henne några gånger med kompisar och även gång hemma hos mig själva. Det blev inte alls stelt osv. Sen när hon skulle hem så gav vi varandra en puss. Jag har sagt till henne att jag har börjat gilla henne lite grann! Hon sa att hon har väldigt svårt att få känslor, men hon säger att hon tycker om mig och det känns bra mellan oss. Jag skrev ''Okej förstår dig, vi tar det som de kommer helt enkelt'' Hon svarade ja exakt Hjärta Igår fick jag reda på att en av mina kompisar snackar med den här bruden med, men jag ligger dock bättre till. (jag brukar inte umgås eller snacka med han. Gör det bara på fester osv) Men jag frågade henne idag om hon ville ut och käka nästa helg! Hon sa ''Ja de lät kul'' Något i den stilen, kommer inte riktigt ihåg. 

Så vad säger ni?? 


   
SvaraCitera

anonym12:
Hej! Jag har skrivit med en tjej nu ett tag. Jag har träffat henne några gånger med kompisar och även gång hemma hos mig själva. Det blev inte alls stelt osv. Sen när hon skulle hem så gav vi varandra en puss. Jag har sagt till henne att jag har börjat gilla henne lite grann! Hon sa att hon har väldigt svårt att få känslor, men hon säger att hon tycker om mig och det känns bra mellan oss. Jag skrev ''Okej förstår dig, vi tar det som de kommer helt enkelt'' Hon svarade ja exakt Hjärta Igår fick jag reda på att en av mina kompisar snackar med den här bruden med, men jag ligger dock bättre till. (jag brukar inte umgås eller snacka med han. Gör det bara på fester osv) Men jag frågade henne idag om hon ville ut och käka nästa helg! Hon sa ''Ja de lät kul'' Något i den stilen, kommer inte riktigt ihåg. 

Så vad säger ni?? 

Försök att hitta tilfällen där ni träffas själva igen 🙂


   
SvaraCitera

Hon skickade ett hjärta och avvisade dig inte direkt, hon kan vara intresserad 🙂 


   
SvaraCitera

Hon är förmodligen inte intresserad tyvärr.


   
SvaraCitera