Aviseringar
Rensa alla

Är hon intresserad eller inte?


Ämnesstartare

Det finns en tjej i klassen som jag för ca 1 månad sen börjat blivit intresserad av. Jag vet inte alls hur det började men jag började plötsligt tänka på henne hela tiden, allt jag sa, allt jag gjorde på skolan kändes som att väcka hennes intresse. Det blev mer och mer och jag började kliva upp tidigt på mornarna för att fixa frisyr, rätt kläder och såg till att jag såg så bra ut som möjligt innan skolan.

Efter att jag gjort det har mina kompisar, släktingar och även tjejer uppmärksamsat mig mer. Jag får åtminstone någon gång om dagen höra att jag har fin frisyr eller att jag har fina kläder etc.

Och det verkar också som att tjejen jag är intresserad av också börjat uppmärksammat mig mer. Det känns på nått sätt som att vi ofta får ögonkontakt. I klassrummet, i korridorerna och i andra samanhang.

När vi får ögonkontakt i klassrummet är det oftast när någon pratar, och om jag sitter bredvid eller i närheten av den som pratar så sliter hon helllre blicken mot mig.

Hon kan ibland vända sig om också om jag sitter bakom henne i klassrummet, men sedan snabbt vända sig framåt igen och fortsätta arbeta.

Våra blickar möts helt enkelt ungefär 2-3 gånger under varje lektion.

Och det här är jag helt säker på eftersom jag alltid tänkt "Jag inbillar mig bara, hon tittar inte alls på mig." Men efter att det hänt alltför många gånger så är jag helt säker att det verkligen är mig hon tittar på.

Och när hon sedan sliter bort blicken ser hon helt oskyldig ut mer än att hon kanske slingrar lite med håret eller ser något nervös ut.

Och så här fortsätter det bara, varje dag.
Men det som gör mig något osäker är att hon inte gör så mycket för att kontakta mig. Genom facebook, sms, på skolan osv.

Men vad tror ni kan hon vara intresserad?


   
Citera

Jag tror nog att du kan svaret själv.
Att hon inte tar kontakt behöver inte innebära att hon inte är intresserad. tar du själv kontakt?


   
SvaraCitera

FRÅGA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Jag tror nog att du kan svaret själv.Att hon inte tar kontakt behöver inte innebära att hon inte är intresserad. tar du själv kontakt?

Hahaha om jag tänker efter så... nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

FRÅGA?

Jag vågar fan inte, får man nobben skäms man ju resten av högstadiet? [sad]


   
SvaraCitera

WinterTime:

Jag vågar fan inte, får man nobben skäms man ju resten av högstadiet?

bjud ut henne och spela lite biljard
bowling
schack
gå på bio
dansa
fika
gå hem och spela super mario
elelr något annat


   
SvaraCitera

om ingen frågar sker ju inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

bjud ut henne och spela lite biljardbowlingschackgå på biodansafikagå hem och spela super marioelelr något annat

Men om man får nobben så kommer det bli riktigt konstig stämning i klassen


   
SvaraCitera

WinterTime:

Men om man får nobben så kommer det bli riktigt konstig stämning i klassen

YEAH YEAH YEAAAAH

WE LOOK SO GOOD WE LOOK SO GOOD TOGEEEETHEEEEER
AND WE DON'T CARE WE DON'T CARE WHAT THEY SAY ABOUT US!!!

skit i andra och fråga du kommer vara stolt att du vågade
annars kommer du ångra dig i flera år för du aldrig vet vad som kunde ha hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

YEAH YEAH YEAAAAHWE LOOK SO GOOD WE LOOK SO GOOD TOGEEEETHEEEEERAND WE DON'T CARE WE DON'T CARE WHAT THEY SAY ABOUT US!!!skit i andra och fråga du kommer vara stolt att du vågadeannars kommer du ångra dig i flera år för du aldrig vet vad som kunde ha hänt

Ja du har helt rätt, men hur och när ska jag göra det då?


   
SvaraCitera

WinterTime:

Ja du har helt rätt, men hur och när ska jag göra det då?

tisdag efter skolan
hej vill du hotta på något nu? vi kan gå till blalbablabla kl ??????


   
SvaraCitera