Aviseringar
Rensa alla

är hyper


Lounge
Ämnesstartare

iiiiiiiiiiiiiiiiiiih

skriver megasnabbt och jättemkt i alla trådar kan inte sova flämtkfätmfkätmftkäm


   
Citera
Ämnesetiketter

Är det en motiverad hypersituation eller bara en "vafan?"-hypersituation?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:
Är det en motiverad hypersituation eller bara en "vafan?"-hypersituation?

både och tror jag

fast mest VA FAAAAAAAAAAAAAAAAN

VAR JU TRÖTT NYSS

såhär var jag jämt förut på um varje kväll det svängde plötsligt blev jättespammig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

på dagarna var jag lugn och fridfull


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

skriver mer ikv än vad jag har gjort på 1 år


   
SvaraCitera

kan inte sova heller ska fråga min psykolog om min add o asperger diagnos är rätt, tror snarare att jag e bipolär


   
SvaraCitera

Lounge:

både och tror jag

fast mest VA FAAAAAAAAAAAAAAAAN

VAR JU TRÖTT NYSS

såhär var jag jämt förut på um varje kväll det svängde plötsligt blev jättespammig

Lounge:
på dagarna var jag lugn och fridfull

Okej knepig skit.

Men det kanske var bra för dig då? Ventilerade/spammade dig här så kunde du gå igenom vardagen med grace och något slags buddistlugn.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Maks:
kan inte sova heller ska fråga min psykolog om min add o asperger diagnos är rätt, tror snarare att jag e bipolär

MAN SKULLE KUNNA TRO ATT JAG ÄR DET MED HIGH FIVE

dazed: Men det kanske var bra för dig då? Ventilerade/spammade dig här så kunde gå igenom vardagen med grace och något slags buddistlugn.

JA

alla tyckte jag var jättespammig men d stämde ej för på dagarna var jag koola katten


   
SvaraCitera

Haha håller du på att bli den nya jag?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

AddeGranberg:
Haha håller du på att bli den nya jag?

nej XD


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

AJA SKA KOLLA PÅ MORDDOKUMENTÄRER PÅ TV4 FAKTA DÄR HITTAR MNA MIG VARJE NATT HEJDÅ


   
SvaraCitera

att ha add och asper e däremot ganska likt bipolaritet, för har man add eler adhd tsammans med asperger (jag har ju typ 3 NDRA DIAGNOSER OCKSÅ)  men tror at jag antingen har bipolaritet, eeftersom min mor och en farbror har det. om jag inte har asperger asså


   
SvaraCitera

Lounge: JA

alla tyckte jag var jättespammig men d stämde ej för på dagarna var jag koola katten

Listigt utav fan, moraiterna - they are some sneaky bastards.

Lounge:
AJA SKA KOLLA PÅ MORDDOKUMENTÄRER PÅ TV4 FAKTA DÄR HITTAR MNA MIG VARJE NATT HEJDÅ

GOD NATT! MEN FORTFARANDE... SEINFELD FÖR FAN


   
SvaraCitera

älskar dig anna <3


   
SvaraCitera