Aviseringar
Rensa alla

är inte bra på något


Ämnesstartare

jag är inte bra på något inte snygg inte smart och kan inget speciellt... det finns inget jag skulle kunna jobba med för allt är för svårt för mig, jag är dålig på allt.....


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta snacka skit tror det finns massor du kan bli bra på. Gäller att hitta något du vill göra först bara. Det är lite klurigt ibland [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är jättesöt!
hemskt fint leende som gör en glad [blush] typ som wbcs leende får mig att känna.. fast ditt leende är typ kvinnligare eller nått. [y][blush]

Tror nog rätt många oroar sig över att dom är för dåliga för de flesta jobben men man lyckas ju ofta ändå. Jag har inte kunnat något innan jag börjat på de jobben jag haft och kände mig dum och osäker innan och första veckorna på nya jobben.

Och du behöver inte vara rädd för att göra bort dig heller, alla gör bort sig nån gång. 😀 En gång rev jag en vägg som ej skulle rivas och när kunden kom hem blev det hemskt obehagligt eftersom jag var helt ensam i dennes lägenhet 😛

Dörren till en lägenhet gick upp när jag rev ett badrum.. så kom en granne in och skällde ut mig som fan pga oljudet trodde jag.. så drog han ut mig och visade hur hela trapphuset var fyllt med damm [cry]

glömde även att täcka över vardagsrummet med plast när jag skulle riva och bygga ny vägg.. damm överallt .. hemskt hemskt hemskt 🙁

och de misstagen gjorde jag första två veckorna men lyckades ändå behålla jobbet och gjorde aldrig nå fler misstag [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är jättebra tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns en del saker jag bara är halv-dålig på. inte jätte-dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

du är jättebra tycker jag.

hur kan du tycka det? är du inte heller bra på något?

Fasiken:

hemskt fint leende som gör en glad [blush]

har ju kanintänder... jättefult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

har ju kanintänder... jättefult

ifall du nu har det så är det inget jag minns!

hoppas du kan tänka på per positiva saker istället. Så fort du tänker att du ser ful ut så slår du undan tankarna och tänker på positiva saker. Kommer du inte på något som d tycker är positivt kan du tänka på positivt som andra sagt istället! (:


   
SvaraCitera

Du gillar ju digitalteknik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar dagligen på detta och har under mina 16,5 år inte kommit fram till något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Sluta snacka skit tror det finns massor du kan bli bra på. Gäller att hitta något du vill göra först bara. Det är lite klurigt ibland [sad]

Kanske.

My dreams are her:

Du gillar ju digitalteknik.

Nej!!!

äggligt:

Funderar dagligen på detta och har under mina 16,5 år inte kommit fram till något

Jag vill inte vara dålig på allt men är det.....[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

Jag vill inte vara dålig på allt men är det.....

testa nåt nytt varje dag


   
SvaraCitera

ennie_:

Nej!!!

Det sa du i chatten en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

testa nåt nytt varje dag

upptäcka 1 ny sak jag är dålig på varje dag blir för jobbigt [n]

My dreams are her:

Det sa du i chatten en gång.

ja ifs. men gillar bara en del av det.. och är inte jättebra på d hlr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

upptäcka 1 ny sak jag är dålig på varje dag blir för jobbigt

Då får du acceptera att du är dålig på allt

med den negativa inställningen


   
SvaraCitera