Aviseringar
Rensa alla

Är inte hora bara för att jag har stor röv. Är oskuld.


Ämnesstartare

komplicerad:

Hur ska man reagera?

komplicerad:

Har du sett din dotters röv bakifrån?"

Konfrontera henne om'et, med:

komplicerad:

Är inte hora bara för att jag har stor röv.

Ett tips vore att prata om detta istället för att ta till tjuriga, passiv-aggressiva flyktvägar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

För att jag tidigare haft kontakt med gubbar, är en bra anledning men hon använder sig inte av den anledningen så vi kan direkt stryka den.

Svar: Vet ej, hon hatar mig (då hon tyckt om mig har det vart för att jag legat i hennes mage i 9 månader - för att jag är hennes dotter, det är en vanlig anledning mellan kärlek från mor till dotter/son, anser jag)[tard]

Oj shit. Har du varit hos socialen? Är iofs svårt att få hjälp från dem men det är ju värt ett försök. Trist att bo med någon om hatar en. Kanske kan flytta till din farsa, eller det går inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Konfrontera henne om'et, med:

Har jag gjort, hon flinar (vet inte vad det är för grimas hon gör egentligen) och säger "gå bara ut innan jag ringer pappa"[tard] sen när jag väl gått ut står hon bakom mig och skriker

Rödingajävel:

Oj shit. Har du varit hos socialen? Är iofs svårt att få hjälp från dem men det är ju värt ett försök. Trist att bo med någon om hatar en.

Yes, men pga. andra anledningar. Vill ej ha hjälp från socilen, vill inte leva utan min mamma fastän hon är störd :/ känner att jag orkar det här i några år till om jag redan stått ut (OK, har flippat ur 9123 ggr) i snart 16 år[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

"gå bara ut innan jag ringer pappa"[tard] sen när jag väl gått ut står hon bakom mig och skriker

Ok, då är det fel tidpunkt att prata om det, när hon är så arg. Vänta och återkom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Ok, då är det fel tidpunkt att prata om det, när hon är så arg. Vänta och återkom.

Det går aldrig att prata med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Det går aldrig att prata med henne

Ja. Mor min är exakt likadan. Du får uthärda smutskastanden, häcklanden och dylikt tills du flyttar iväg därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Yes, men pga. andra anledningar. Vill ej ha hjälp från socilen, vill inte leva utan min mamma fastän hon är störd :/ känner att jag orkar det här i några år till om jag redan stått ut (OK, har flippat ur 9123 ggr) i snart 16 år[y]

Det bästa jag gjort i mitt liv var att bryta kontakten med min farsa. Han trakasserade och hotade mig under lång tid för diverse saker och jag mådde skitdåligt. Vet ej hur illa du har det så kanske inte kan jämföras, men det finns ingen som helst anledning att av biologiska band hålla kvar vid någon som skadar en. Att hon är din mamma spelar ingen roll ifall hon inte beter sig som en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kråkslott:

Ja. Mor min är exakt likadan.

Åh, stackare[sad][love] Har hon störningar eller blir hon bara så när hon är förbannad (man kanske är störd då också, vet ej)?

Kråkslott:

Du får uthärda smutskastanden, häcklanden och dylikt tills du flyttar iväg därifrån.

Jo, ganska intresasnt dock 😀

gick ti henne nyss & sa "varför sa du att jag har stor röv? jag är fet, 10 cm kortare än dig... Klart jag inte har liten röv"
henne svar: "Jag sa så för att säga till pappa att du och jag har olika kroppsform" wtf[tard]
drog därifrån sen babblar hon en massa och säger "nu är jag ensam och du kan gå och fortsätta lära bra killar nya saker (hon syftade på analsex, helt säker)

Åå, måste uppsöka kurator och sitta & predika


   
SvaraCitera

Fråga henne om hon tror du knullat hennes BF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Har hon störningar eller blir hon bara så när hon är förbannad (man kanske är störd då också, vet ej)?

Hon har ingen diagnos, men hon är extremt lättuppretad, tolkar allt som en attack mot henne, blir förbannad över minska lilla, etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Fråga henne om hon tror du knullat hennes BF

Dvs komplicerads pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Det bästa jag gjort i mitt liv var att bryta kontakten med min farsa. Han trakasserade och hotade mig under lång tid för diverse saker och jag mådde skitdåligt.

Oj... Fy 🙁 men det är bra att du är nöjd med ditt beslut. Har du aldrig pratat med hnm sen dess?

Rödingajävel:

men det finns ingen som helst anledning att av biologiska band hålla kvar vid någon som skadar en. Att hon är din mamma spelar ingen roll ifall hon inte beter sig som en.

Det är sant men jag känner ändå att jag har ett ansvar, är inte ett dugg rädd för henne och är så pass van vid hennes humörsvängningar att jag ibland kan sakna det här[tard]
Hon kan även vara underbar och det vill jag inte gå miste om, hon är bra förbanand någr dagar sen ere över[smile]

Macktorsken:

Fråga henne om hon tror du knullat hennes BF

a, har det, hon förnekar det för att hone rädd för mig
sen när jag är ute ur rummet säger hon "gå och ligg med honom igen då"

Kråkslott:

Dvs komplicerads pappa?

[no-no]
inte pappa.
fast hon tror iofs att jag & min pappa också har sex[crazy]

Kråkslott:

Hon har ingen diagnos, men hon är extremt lättuppretad, tolkar allt som en attack mot henne, blir förbannad över minska lilla, etc.

Oh, förstår... Men lika jobbigt det D: har du någon kontakt med henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

fast hon tror iofs att jag & min pappa också har sex

wtf [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

wtf

[sad] jättepinsamt att vara i samma rum som pappa när hon säger "ligger ni med varandra"
sitter dock & fejkskrattar [crazy]


   
SvaraCitera

komplicerad:

Ska jag ignorera henne hela dagen och börja banta?

Utav någon anledning så låter det där jävligt kul och jag trilla nästan av stolen[bigcheers]

Och ingnorera henne och var sur och sa liksom precis:

komplicerad:

Har du sett din dotters röv bakifrån


   
SvaraCitera