Aviseringar
Rensa alla

Är inte hungrig


Ämnesstartare

hej alla, jag har ett litet "problem" jag har slutat äta eller jo jag käkar kanske en halv macka till frukost, sen skippar jag lunch och tar typ något tuggummi istället och sen käkar jag knappt någon middag. Men problemet i det hela är att jag är inte hungrig, många har oroat sig och frågat osv, men jag säger bara att jag inte är hungrig. Jag har alltid älskat mat och nästan alltid vägt lite för mycket, men nu så har jag gått ner ca: 7 hg den här veckan. Jag vet inte om jag ska fortsätta eller, tvinga i mig mat men då mår jag dåligt och känner mig spyfärdig, [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kanske mår dåligt. Vissa får dålig aptit då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis sådär var jag förrförra sommaren. Jag mådde skit och åt som en kyckling, det har jag iofs alltid gjort men då var det extremt. Mina föräldrar trodde att jag hade anorexi, jag vetefan.

Som Emery skrev, du kanske är omedvetet deprimerad eller något?


   
SvaraCitera

känner igen mig. har gått ner ca 5 kg på bara ett par månader, just pga av att jag aldrig är hungrig. Får höra hela tiden att folk är orolig för mig och att jag blivit smal. Är iofs lite halvt deprimerad för tillfället, har problem med mitt ex osv. Men på ett sätt mår jag bra av att må dåligt, känns skumt.


   
SvaraCitera

samma här. jag hade ingen aptit när jag började skolan förra året och nu händer samma sak igen. vilket ju bara bevisar hur extremt jävla mycket jag hatar att gå i skolan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är exakt likadan, jag är absolut inte hungrig på dagen ._.' men nu har skolan ringt hem och oroat sig över mig -.- så kommer bli itvingad mat mot min vilja o.o


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera