Aviseringar
Rensa alla

"Är inte rasist har utländska kompisar"


Ämnesstartare

Eller "Är inte rasist är själv mörkhyad"

Så jävla trött på att folk tänker så...


   
Citera
Ämnesstartare

"Är inte homofob men homosexualitet är skadlig och inte naturligt"


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

du kan väll ändå inte kräva av människor att dom ska vara smarta eller ens i närheten av medlemåttiga Söt


   
SvaraCitera
GraGo

Spotify:
Eller "Är inte rasist är själv mörkhyad"

Så jävla trött på att folk tänker så...

BSAXCAS>XVFGPSBGHNFBOPZSKSFBPODFBJO!!11!1 Fyfan vad jag hatar det.För det är ju bara mörkhyade som folk är rasister mot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina föräldrar är utländska men jag är rasist, behöver dock inte betyda att jag tycker att människor har olika rätt i den bemärkelsen att jag nedvärderar en del och inte andra. Däremot tycker jag att vissa har bättre gener, för så är det....... väl......?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Däremot tycker jag att vissa har bättre gener, för så är det....... väl......?

Vadå "bättre gen"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte sexist, jag har en syster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser mina medmänniskor som mina bröder och systrar oavsett ,bakgrund, kultur och hudfärg . Så länge dom är trevliga och vänligt inställda om så inte blir dom som ex .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Ser mina medmänniskor som mina bröder och systrar oavsett ,bakgrund, kultur och hudfärg . Så länge dom är trevliga och vänligt inställda om så inte blir dom som ex .

fast inte om de är hemlösa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte rastist men alla invandrare och svarta borde utrotas i massutrotningsläger hurr hurr


   
SvaraCitera

dazed:
Jag är inte sexist, jag har en syster

Det!


   
SvaraCitera
shelly

debepe:
mina föräldrar är utländska men jag är rasist, behöver dock inte betyda att jag tycker att människor har olika rätt i den bemärkelsen att jag nedvärderar en del och inte andra. Däremot tycker jag att vissa har bättre gener, för så är det....... väl......?

Hur kan vissa ha bättre gener?


   
SvaraCitera
Draug

är trött på tjatet om rasism överhuvudtaget. Det är egentligen helt oförståeligt att folk ska ha så extremt svårt att bara acceptera varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly: Hur kan vissa ha bättre gener?

Inte forskat i det, bara en tanke, men t.ex. höga/låga kindben tyder på starka/svaga gener (har jag läst ngnstans, kan vara falskt, men ansikett tenderar att hänga på vissa & det tyder på svaga gener. Tror det är samma sak med under- eller överbett, minns ej vilket) - sen har man sjklart blandat; både svaga + starka men antagligen har vissa övervägande starka eller övervägande svaga gener. Exvis har vissa, biologiskt, nedsatt immunförsvar eller en rad, starka sjukdomsgener.


   
SvaraCitera
shelly

debepe:

Inte forskat i det, bara en tanke, men t.ex. höga/låga kindben tyder på starka/svaga gener (har jag läst ngnstans, kan vara falskt, men ansikett tenderar att hänga på vissa & det tyder på svaga gener. Tror det är samma sak med under- eller överbett, minns ej vilket) - sen har man sjklart blandat; både svaga + starka men antagligen har vissa övervägande starka eller övervägande svaga gener. Exvis har vissa, biologiskt, nedsatt immunförsvar eller en rad, starka sjukdomsgener.

Bara för att vissa har ''sämre'' gener betyder det då att dem är mindre värda som person? 


   
SvaraCitera