Aviseringar
Rensa alla

Är intresserad av en kille (gay)


Ämnesstartare

Hejsan!
Jag är en 23 årig kille som är intresserad av en kille i skolan.
Det är så att bara mina närmsta vänner och familj vet att jag är homosexuell och jag ser rätt "hetero" ut, och jag har en osäkerhet hos mig själv och vågar inte precis tala om för "hela världen" att jag är gay, även om det antagligen hade underlättat.
Det finns en kille jag är intresserad av i klassen före mig på utbildningen.
har många gånger upplevt att han tittat lite speciellt på mig, men jag vet inte om det är i mitt eget huvud.
hur gör man om man vill börja "närma" sig honom utan att verka creapy, jag vet ju inte ens om han är gay.
Är så trött på alla appar som tinder som inte leder någon vart, och skulle så gärna vilja träffa en partner i verkliga livet, precis som hetero personer många gånger kan göra.
Har hört från olika håll att jag ser hyffsat bra ut, men jag har aldrig haft den bilden av mig själv, tvärtom. 
Hade jag varit hetero hade jag antagligen haft en tjej för länge sen.
tacksam för svar.


   
Citera

finns ju allt badoo och liknande grejer 😛


   
SvaraCitera
Mumzel

vincebruh:
finns ju allt badoo och liknande grejer 😛

det e skit.

Men @Funderaren, tycker du borde försöka start en konversation. Om du vill ha en chans måste du kunna våga prata med honom och i alla fall bli hans vän? Att du ens tänker bemötta honom på ett sätt som o ragga, kan antingen gå riktigt bra elr rikitigt dåligt. Hade nog chansat hellre o prata med hnm.


   
SvaraCitera