Aviseringar
Rensa alla

Är invandrartjejer mer svårflörtade?


Ämnesstartare

Eller bara jag som har fått för mig det? Seriöst fråga.


   
Citera
Ämnesstartare

De är ju ingen homogen grupp men det beror väl på kultur etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
De är ju ingen homogen grupp men det beror väl på kultur etc

Såklart inte, jag behöver väl inte förklara mig varje gång jag stället en fråga om något jag tror är allmänt förekommande? "jag vet att alla är individer blablablablalbla" osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Såklart inte, jag behöver väl inte förklara mig varje gång jag stället en fråga om något jag tror är allmänt förekommande? "jag vet att alla är individer blablablablalbla" osv.

men då kan du väl räkna ut att det hänger på andra grejer än på att de invandrat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Såklart inte, jag behöver väl inte förklara mig varje gång jag stället en fråga om något jag tror är allmänt förekommande? "jag vet att alla är individer blablablablalbla" osv.

men då varför frågar du? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men då kan du väl räkna ut att det hänger på andra grejer än på att de invandrat

Ja. Vart vill du komma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

men då varför frågar du? :s

Vill veta om nån har liknande erfarenheter?


   
SvaraCitera

nä, alla är ju olika, finns svårflöratde tjejer oavsett bakgrund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
nä, alla är ju olika, finns svårflöratde tjejer oavsett bakgrund.

No shit? 
Ungefär som om man säger "är thailändare kortare än svenskar?", man menar ju inte att ALLA är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

No shit? 
Ungefär som om man säger "är thailändare kortare än svenskar?", man menar ju inte att ALLA är det.

Haha shatter svarade på din fråga ju

svaret är nej: invandrartjejer är inte mer svårflörtade än svenskatjejer. I båda grupperna finns det lika många som är lätt och svårflörtade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju konstigt att jämföra "etniska svenskar" och "alla andra."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Det är ju konstigt att jämföra "etniska svenskar" och "alla andra."

En väldigt stor del av dom är ju från mellanöstern och afrika. Syftade mest på dom när jag gjorde en sån grov generalisering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kommer det sig att varje gång jag och min kompis går ut får vi alltid svenska tjejer men nästan aldrig någon invandrartej? Menar inte att döma alla men är ju nyfiken varför det är så? Det lär ju inte vara slumpen eftersom det alltid är samma visa om och om igen.

Zerafina:

Haha shatter svarade på din fråga ju

svaret är nej: invandrartjejer är inte mer svårflörtade än svenskatjejer. I båda grupperna finns det lika många som är lätt och svårflörtade 


   
SvaraCitera

Zerafina: svaret är nej: invandrartjejer är inte mer svårflörtade än svenskatjejer. I båda grupperna finns det lika många som är lätt och svårflörtade

tack för att du klargjorde dettaRodnar Hjärta 

Spotify:

No shit? 
Ungefär som om man säger "är thailändare kortare än svenskar?", man menar ju inte att ALLA är det.

som zerafina sa svarde jag ju på din fråga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

tack för att du klargjorde dettaRodnar Hjärta 
som zerafina sa svarde jag ju på din fråga 

Att det finns individuella skillnader är självklart, har inte påstått nåt annat. 


   
SvaraCitera