Aviseringar
Rensa alla

Är jag bi bara för jag kan tända på tjejer i porr?


Ämnesstartare

Jag är en 18 snart 19 årig tjej och jag har hela mitt liv varit säker på att jag är hetero och jag är fortfarande väldigt säker MEN jag är ett stort fan av porr. Kollar kanske 5 dagar i veckan och har märkt att jag kan bli väldigt upphetsad av snygga tjejer i porrvideos när dom gör diverse saker. Jag har funderat på hur det skulle vara att ha sex med en tjej, d.v.s. i en trekant med en tjej och en kille. Är jag bi för det eller bara nyfiken/gillar att experimentera? Är väldigt öppen som person och gillar att testa nya saker, väldigt impulsiv. 

(btw, är galet tänd på ruby rose) kan dock inte vara den enda


   
Citera

Det låter som att du är bi, men det är du själv som bestämmer om du vill kallas bi eller hetero eller hetero men nyfiken.


   
SvaraCitera

Bestäm själv! Känner du att du är hetro så kalla dig hetro vill du kalla dig bi så kalla dig det:>

Ruby rose har jag också hört några tjej kompisar som sagt typ på skoj "ska man bli lesbisk" och sedan visat en bild på henne, jag antar att hon sticker ut lite från tjej kulturen vad vet jag.


   
SvaraCitera

Tai Lung:
Bestäm själv! Känner du att du är hetro så kalla dig hetro vill du kalla dig bi så kalla dig det:>


   
SvaraCitera

Kanske, kanske inte.. porr är ju en grej, irl än annan 🙂 


   
SvaraCitera
Yaren

Det är bara du som kan veta! Man får definiera sig själv. Faktum är att det är väldigt ovanligt att vara 100 % gay eller 100 % hetero, de flesta är därför inte monosexuella. Min lesbiska kompis tex är lesbisk som sagt, men hon kan bli tänd av killar och ligga med killar ibland men inte få starka känslor för dem. Hon är alltså inte 100 % lesbisk, men det är ändå hennes identitet. Precis som man kan vara hetero men ändå tända på samma kön då och då. 


   
SvaraCitera

Yaren: Faktum är att det är väldigt ovanligt att vara 100 % gay eller 100 % hetero

Nej.


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid vara bi-nyfiken. Men det är upp till var och en.

Jag kan bli rejält kåt ibland när jag ser på porr(typ dagligen) med någon snubbe som har en rejäl kuk. Fast jag är kille. Fast sen Runkar jag tillsammans med andra snubbar till porr när man får chansen men absolut inget sex eller så. Anser mig själv som bi-nyfiken då. 


   
SvaraCitera

Nah du är människa


   
SvaraCitera

Man måste ju inte ha en label heller. Kör på med det du tycker om bara


   
SvaraCitera

Om dem tänder på dig tillbaks så kan ni ju testa och se hur det känns och så. Skriv och fråga 

nä men onödigt att placera sig i fack och så, om du är i en situation där det skulle kännas bra att göra något intimt eller så med en samkönad så kör på det. Man behöver inte bygga sitt liv och karaktär kring vad man vill ligga med 


   
SvaraCitera
Gifted

Som folk sager - gor det som kanns nice. Spelar ingen roll vad det kallas. 
Fast notera att porr och verklighet ar olika upplevelser och att sex irl inte alltid lever upp till forvantningarna och tvart om.


   
SvaraCitera

Ruby rose upp googlad.. Nu ska jag gå och va upptagen ett tagRullar ögonen hon va väldigt snygg tror vilken hetro tjej skulle kunna tända på henne haha. Men asså i det tillståndet man är kåt så kan man ksk attraheras av saker man inte tänder på annars. Du behöver inte vara bisexuell för att du tänder på tjejer i porr. 


   
SvaraCitera

Inte Jung: Om dem 

Förvånad did not expect this from you


   
SvaraCitera

Tickstart: Förvånad did not expect this from you

Har aldrig varit en mästare på de/dem


   
SvaraCitera