Aviseringar
Rensa alla

Är jag bi eller är det hormonspöken?


FenderSpelaren:

Jag har också hört att om man kollar på mycket porr och sånt så kan man leta efter nya saker man gillar inom sex världen.

du har kollat för mycket. samma sak med de flesta saker/droger, man behöver mer och och tyngre grejjor. är man van vid porr så vill man ha mer realistiska saker, amatörporr osv.

FenderSpelaren:

Jag gillar inte straight porr så mkt för då tycker jag killen är äcklig.

men shemale kukar är helt ok? du låter homofobisk [shake][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i går så satt jag och tittade på lite lebb porr och det tog inte lång tid innan jag hade stånd. Jag runkade och kom utan några bög fantasier eller tankar, jag är dock rädd för att se på bög porr nu utifall jag ska få stånd [shake] [crazy] kanske jag är homofob eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo hej igen, det är ju nog hormonerna eftersom jag inte känner mig dragen till att ha killsex eller dragen till någon kille utan bara tänder på det eftersom det känns lite tabu.

Jag får inte stånd när jag tänker på homosexuellt sex längre men oron försvinner inte, är det normalt för vissa att vara orolig för sånna här saker?

Jag är en sjuhelvetes grubblare och blir orolig för vissa saker jätte lätt som t.e.x

När jag aldrig hade fått utlösning nån gång så svar jag super super orolig att jag skulle vara steril.

När jag drack jätte mycket läsk och vatten var jag jätte rädd att jag hade diabetes.

När jag hade ont i huvudet förr när jag var kanske 12 så trodde jag att det var en hjärntumör och jag kräktes 3 ggr i veckan p.g.a att jag var så orolig.

Snälla svara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att de flesta känner så. Jag är precis likadan, fantiserar om tjejer men kan bara bli kär i killar. Vem vet jag kanske är bi iof. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FenderSpelaren:

Hej jag är 14 år och har börjat fundera för andra gången i mitt liv om jag är bi eller bög.

Inte ovanligt i din ålder skulle jag tro.


   
SvaraCitera

FenderSpelaren:

Snälla svara..

Du har typ svarat på dina egna frågor flera gånger om.
Det verkar inte som att du skulle vara homosexuell eller bi, förmodligen är du bara en vanlig tonåring.
Men, om du skulle råka vara bög eller bi... är det något fel med det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart inte, jag har en bror som är homosexuell, dock ser jag honom inte så mycket.

Jag skulle hellre vara bi än att vara homofob.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste nyss på umo.se där en kille skrev att han var bi, det var bara att han hade gått igenom nästan samma saker som jag.

Jag är helt jävla panikslagen och orolig just nu!!

🙁 🙁

Jag mår så illa, JAG VILL INTE VARA BI ELLER BÖG![cry]


   
SvaraCitera
zIGGE

isola:

Det är normalt i din ålder

i min med. ska rekrytera fler varierande kk's. the lance shall rise again


   
SvaraCitera

FenderSpelaren:

kan det vara hormonerna?

Nej, hormoner har ingenting med det mänskliga medvetandet att göra. Det måste vara något annat.


   
SvaraCitera

zIGGE:

i min med. ska rekrytera fler varierande kk's. the lance shall rise again

Ah, gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Nej, hormoner har ingenting med det mänskliga medvetandet att göra. Det måste vara något annat.

Är det då att jag är nyfiken? Jag skulle ju faktiskt aldrig vilja ha sex med en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag gick igång som fan på en bild på en Latoya Jackson bild i går natt.


   
SvaraCitera

FenderSpelaren:

Är det då att jag är nyfiken? Jag skulle ju faktiskt aldrig vilja ha sex med en kille.

Jag skojade lite.

Klart du är bög om du tänder på killar, vad är grejen? Det är inget farligt eller fel med att vara bög. Kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Det är inget farligt eller fel med att vara bög.

Man kan dö i AIDS eller få sin penis avbiten.


   
SvaraCitera