Aviseringar
Rensa alla

Är jag bisexuell ?


Ämnesstartare

Jag har väldigt ofta blivit upphetsad av lesbiska porrfilmer och har märkt att jag gillar att titta på snygga tjejer och sånt.Jag har också fantiserat om att hångla med en annan tjej och jag och mina tjejkompisar pussas när vi typ säger hejdå och så, jag gillar det.
Är jag bi eller vad ?


   
Citera

Kanske. Vet du väl bara själv.


   
SvaraCitera

Det kanske du är. det är väl trevligt? gör det inte till en stor grej 🙂 hihi, kram


   
SvaraCitera

det vet du bäst själv


   
SvaraCitera

majjaah:

Är jag bi eller vad ?

Tänk inte så myckt på det. Du lär märka det. 🙂


   
SvaraCitera

majjaah:

Jag har väldigt ofta blivit upphetsad av lesbiska porrfilmer och har märkt att jag gillar att titta på snygga tjejer och sånt.

Jag tror inte att det är så platt att man är bisexuell om man blir upphetsad av det andra könet. Lite mer än så måste det ju höra till. Jag är inte 100% på definitionen då den är ganska suddig.

Snarare skulle jag säga att du är en vanlig människa som blir kåt av att se en sexuell handling, spelar mindre roll om det är mellan två kvinnor.

Det är upp till dig själv om du vill kalla dig bisexuell.


   
SvaraCitera

du spenderar för mycket tid med din tjejkompis nu när du håller på att bli kvinnna , har du ens testat att vara med en kills (tänkte på ett förhållande inte bara sex)... det är inget fel på sensuell sex , det är kanske därför du gillar det
P.S: tjejer är hetaaaa


   
SvaraCitera

alla människor är åtminstone lite bi, ifall någon säger annorlunda ljuger den.


   
SvaraCitera

Om du blir attraherad utav de båda könen så skulle jag, personligen, klassa dig som bisexuell.


   
SvaraCitera

Vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera

Vet inte, vill du ligga med den här personen?

Svaret är avgörande för en korrekt bedömning.

nawzi.JPG


   
SvaraCitera

majjaah:

Är jag bi eller vad ?

Testa så får du se:)


   
SvaraCitera

Det låter ju så, vad spelar det för roll? Sexa på.


   
SvaraCitera

fan vet jag, varför skulle jag bry mig[zzz]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera