Aviseringar
Rensa alla

Är jag bisexuell? :S


Ämnesstartare

Hej, först vill jag bara säga att jag känner mer attraktion för killar än för tjejer. Jag älskar Emily i pretty little liars [En serie], hon är homosexuell och oftast tänker jag "Jag skulle kunna tänka mig vara ihop med en tjej". Wth? Jag gillar bara killar men ändå har jag den tanken liksom och det är otroligt störande. Är det bara för att jag gillar karaktären för mycket haha? Eller så har jag upptäckt lite mer av min maskulina sida?

H

Alltså, vad tror ni? Förresten...jag har kysst en tjej. Men det var bara övning och då var jag 14. Men jag kände ingenting, men några timmar efter så fick jag panikångest. Alltså...Vad tror ni?Låter det typ som om jag är Bi?Vill också säga att jag inte har något emot homosexualitet. 


   
Citera
Yaren

Vill först bara säga att jag är så trött på dessa trådar. Det är helt normalt att tända på tjejer ibland, och ha kysst tjejer eller vice versa.  Jag kallar mig hetero men visst kan jag tänka mig att ligga med tjejer ibland osv. Bara det att jag aldrig varit förälskad i en tjej. 
Chilla liksom. Kalla dig vad du vill. Är väl ingen big deal 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är väll bara fint med känslor oavsett vad för läggning dom ska tvingas kategoriseras i.... Bättre vara öppen för sig själv emd sina känslor än mura in sig bakom en definition och fastna där.


   
SvaraCitera

Naturdiet:
Hej, först vill jag bara säga att jag känner mer attraktion för killar än för tjejer. Jag älskar Emily i pretty little liars [En serie], hon är homosexuell och oftast tänker jag "Jag skulle kunna tänka mig vara ihop med en tjej". Wth? Jag gillar bara killar men ändå har jag den tanken liksom och det är otroligt störande. Är det bara för att jag gillar karaktären för mycket haha? Eller så har jag upptäckt lite mer av min maskulina sida?HAlltså, vad tror ni? Förresten...jag har kysst en tjej. Men det var bara övning och då var jag 14. Men jag kände ingenting, men några timmar efter så fick jag panikångest. Alltså...Vad tror ni?Låter det typ som om jag är Bi?Vill också säga att jag inte har något emot homosexualitet. 

klart det inte är nått fel med det, kysser nästan alla mina tjejkompisar hhaha :))


   
SvaraCitera

jg tror du är bi sexuell eller hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah du är fett jävla bi asså 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aj kissed a gurl and aj liked it

taste off herr cherrey chopstikk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturdiet: Eller så har jag upptäckt lite mer av min maskulina sida?

 definitivt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför denna hysteri om att ha en viss läggning, varför inte bara vara och fantisera om det som dyker upp i skallen istället för att bestämma i förväg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

 definitivt 

its the lie i tell myself every day


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket möjligt. spelar det nån roll vad man är? behövs väl ingen etikett för allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börg:
mycket möjligt. spelar det nån roll vad man är? behövs väl ingen etikett för allt

FruLiten:
varför denna hysteri om att ha en viss läggning, varför inte bara vara och fantisera om det som dyker upp i skallen istället för att bestämma i förväg

+1

ceka92:

its the lie i tell myself every day

😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan bara du avgöra


   
SvaraCitera