Aviseringar
Rensa alla

är jag bisexuell?


Ämnesstartare

ja är en tjej som är osäker på om ja är bi, ja har kille sen tre år tillbaka men tänker ofta på tjejer när ja blir kåt, speciellt när ja druckit. ja har haft sex med en tjej tidigare då va ja full, ja gillade de men tanken har inte slagit mig när ja är nykter. men ja tänker mycket på de, ja är väldigt förvvirad? ngn tjej som vill prata om detta och hjälpa mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
747
 747

jag är i samma sits som du. Har också kille sen 3 år tillbaka men har nu börjat tveka på min läggning.. Har egentligen alltid blivit upphetsad av tjejer men inte riktigt tänkt på det då jag även blivit upphetsad av killar. Har aldrig haft sex med en tjej dock så vet inte hur det är, men skulle vilja. Jag kan inte säga att jag är hetero, vet mer eller mindre att jag är bi, men vet ej hur jag ska bli 100 på det iom att jag har pojkvän.. 


   
SvaraCitera

hellogirl:
ja är en tjej som är osäker på om ja är bi, ja har kille sen tre år tillbaka men tänker ofta på tjejer när ja blir kåt, speciellt när ja druckit. ja har haft sex med en tjej tidigare då va ja full, ja gillade de men tanken har inte slagit mig när ja är nykter. men ja tänker mycket på de, ja är väldigt förvvirad? ngn tjej som vill prata om detta och hjälpa mig?

747:
jag är i samma sits som du. Har också kille sen 3 år tillbaka men har nu börjat tveka på min läggning.. Har egentligen alltid blivit upphetsad av tjejer men inte riktigt tänkt på det då jag även blivit upphetsad av killar. Har aldrig haft sex med en tjej dock så vet inte hur det är, men skulle vilja. Jag kan inte säga att jag är hetero, vet mer eller mindre att jag är bi, men vet ej hur jag ska bli 100 på det iom att jag har pojkvän.. 

Vad ni än gör måste ni posta pics om ni ska fullfölja era lesbiska drömmar! Hela UM kommer  tacka er (iaf den manliga delen)


   
SvaraCitera

Du är säkert bi


   
SvaraCitera

Om du är bi eller inte spelar ju ingen roll nu när du har en kille. Då är du ju med honom. Några tänker som så att det inte är lika mycket otrogenhet att testa med sitt eget kön när man har en partner men detta stämmer inte. Det ärotrogenhet. Om du har tappat känslorna för din kille borde du göra slut med honom innan du experimnterar.


   
SvaraCitera

ja kanske det, eller pansexuell eller bara exprimentiell. 


   
SvaraCitera

Tennsoldat:
Om du är bi eller inte spelar ju ingen roll nu när du har en kille. Då är du ju med honom. Några tänker som så att det inte är lika mycket otrogenhet att testa med sitt eget kön när man har en partner men detta stämmer inte. Det ärotrogenhet. Om du har tappat känslorna för din kille borde du göra slut med honom innan du experimnterar.

man ska inte utgå ifrån att alla har monogama, heteronormativa förhållanden. 


   
SvaraCitera

stereo total:

man ska inte utgå ifrån att alla har monogama, heteronormativa förhållanden. 

Hade i ursprungsmeningen skrivit om hon inte pratar om det med sin kille men tog bort det då meningen blev dålig. Heteroförhållande har hon ju själv skrivit att hon är i.


   
SvaraCitera

Tennsoldat: Heteroförhållande har hon ju själv skrivit att hon är i.

jamen inte monogamt osv. 


   
SvaraCitera

Om du gillar din pojkvän och är attraherad till honom tycker jag att du ska stanna med honom. Men om/när du gjort slut kan du ju testa hur mycket som helst. Finns många som är attraherade till tjejer som är hetro. Så det är bara att testa på när du är ledig! 🙂


   
SvaraCitera

stereo total:

jamen inte monogamt osv. 

Jag uppfattar det dock som att killen är ett av problemen, han vore nog inge problem om hon inte var i en monogamt förhållande.


   
SvaraCitera

Ja, borde kanske inte svara på detta överhuvudtaget men kan vi verkligen svara på det...? Den enda som vet hur du verkligen känner är väl du själv? Jag tror att du vet svaret någonstans där inom dig!


   
SvaraCitera

Tennsoldat:

Jag uppfattar det dock som att killen är ett av problemen, han vore nog inge problem om hon inte var i en monogamt förhållande.

Hon nämner inte att killen är problemet. Hon nämner bara att han finns där som partner, inget mer. Sen skiter jag i hur det egentligen är med den saken, men till dig: 

stereo total:

man ska inte utgå ifrån att alla har monogama, heteronormativa förhållanden. 


   
SvaraCitera

stereo total:

Hon nämner inte att killen är problemet. Hon nämner bara att han finns där som partner, inget mer. Sen skiter jag i hur det egentligen är med den saken, men till dig: 

Men dryg. Sättet hon formulerar det på tyder på att det är ett av problemen. Sen var min text generell. Många tycker inte de är otrohet bara för de experimenterar med någon av samma kön som en själv, vilket det är.


   
SvaraCitera

Tennsoldat: Många tycker inte de är otrohet bara för de experimenterar med någon av samma kön som en själv, vilket det är.

det håller jag absolut med dig om. 


   
SvaraCitera