Aviseringar
Rensa alla

Är jag bög?


Ämnesstartare

bmonroe:

bmonroe

Hysch, jag runkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Havstomat:

Hysch, jag runkar.

Hah!
pics or it didnt happen!


   
SvaraCitera

Kotten:

knullade mig

Kotten:

skita i det

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1,5 vettiga svar.. Tack Hampie och typ tack retstickan.

Ni andra har ju typ för lite att göra på dagarna som ens kommenterar. Varför posta om ni inte har något vettigt att säga som är relaterat till tråden?

Jag har ju ett annat konto här som jag inte ville använda för denna speciella sak då det är lite känsligt för mig, men jag är ju helt dum i huvet som inbillade mig att folk på UM skulle kunna vara seriösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

text

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

va?

vad var det du inte förstod?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad var det du inte förstod?

det i början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

det i början

noboundaries1:

vad är det för krav som inte uppfylls om du har sex med en tjej men som tillfredsställ med en kille?

det?


   
SvaraCitera

Du har haft en annan mans penis i din rumpa, självklart är du bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det?

ja juste det.

fast nu ser jag vad han menar. oj han är inne på stora grejer. typ varför finns ens homosexuallitet.

jag vet inte, det känns annorlunda med en kille. en fitta känns äcklig för mig tex. bröst är inte speciellt upphetsande. fast.. ibland är dom det :S. näh vet inte. men det är inte samma känsla iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

typ varför finns ens homosexuallitet.

Nja, tror mer att han menade att allt du kan göra med en kille kan du göra med en tjej.
Minus penisen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nja, tror mer att han menade att allt du kan göra med en kille kan du göra med en tjej.
Minus penisen då.

ja det tolka jag också det som.

orkar faktiskt inte förklara något för jag är trött, men det känns brinnande irriterande att bli missförstådd.

"I sagan får Rödluvan, som är en liten flicka, i uppdrag att gå hem till sin gamla mormor med en korg mat. På vägen dit träffar hon Vargen, ett antropomorft djur med talförmåga och helt utan skrupler. Av Rödluvan får vargen veta att hon är på väg till mormor. Vargen passar då på att skynda sig hem till mormor, äta upp henne (genom att svälja henne hel) och därefter lägga sig i mormors säng för att invänta Rödluvans ankomst."

btw, kotten, jag är jätte dålig på att formulera mig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kotten:

även om det gjorde lite ont var det skönt med.

Tog han dig i baken? Vad jag har hört så är analsex ingenting man bara har sådär, speciellt inte om man aldrig haft det innan då analen är extremt känslig.


   
SvaraCitera

kanske bara ville utforska lite? vem vet, bara du vet


   
SvaraCitera

Jag är hetero har flickvän. Men under en fest eller efter kan mycket hända.. Jag har haft sex med en kill kompis efter fest.. även hänt att vi haft mkt oralsex efter fester.. Inget vi bryr oss om eller gör så stor grej av;) Lixom ett skönt knull eller avsugning är väl inge fel:D

sen på Måndag när det är skola så låsas man som inget bara flyter på som vanligt:)

Jag kanske är smått bi för jag har sex med en kille men orka göra det till en sån stor grej 😀 inte så att man måste komma ut och allt bara onödigt:D


   
SvaraCitera