Aviseringar
Rensa alla

Är jag bög?


Ämnesstartare

Hej!

Jag har alltid älskat tjejer, allt med de, och har alltid blivit kåt av att se en naken/halvnaken tjej eller en med kläderna på för den delen.  Mitt problem är att jag tror att jag kanske gillar killar också.  Jag sov över hos en kompis i helgen och vi sov i varsin säng, saken är den att jag fick stånd av att se honom ligga i kallingarna.  Jag började runka medan jag fantiserade om honom. Sedan dess har jag inte kunnat runka utan att tänka på pojkar även fast jag verkligen försöker undvika det,  missförstå mig inte jag blir fortfarande jävligt kåt av att se en schysst brud. Jag har aldrig tänkt på pojkar så här förut så jag undrar om det är normalt att fantisera om pojkar eller om jag är GAY?


   
Citera

Du är bi. Grattis, det är det bästa. Som att vara ambidextriös och kunna slåss lika bra med svärd i vänster som i höger hand. 


   
SvaraCitera

vilken underbar kommentar av användaren över.

jag är bi och kan se tydligt genom informationen att du också är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men borde jag inte upptäckt att jag är bi innan isåfall , kan det bara blomma upp från ingenstans sådär? 


   
SvaraCitera

glory90:
Men borde jag inte upptäckt att jag är bi innan isåfall , kan det bara blomma upp från ingenstans sådär? 

ja. det var väl någonting speciellt med just denna killen.


   
SvaraCitera

Bi eller bara en fas där du vill experimentera lite med andra killar, bara du och tiden kan utse det rätta


   
SvaraCitera

Hej min kompis på msn sa till mig att han ville testa att *** killar sen skratta skämtar han då med mig eller kan han vara bisexuell??


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

spelar titeln någon roll, egentligen, du tycker om det du tycker om.


   
SvaraCitera

"Jag är det här, jag är det där"... Du är du, skit i resten. Du kanske är bisexuell eller så är det bara nyfikenhet och en fas. Du behöver inte få panik. Blink Sen är vårt psyke lite roligt, om man inbillar sig att man absolut inte får tänka eller göra på ett sätt, då kickar rebellen i oss igång och vill absolut prova. Det blir omvänd psykologi av det hela.


   
SvaraCitera