Aviseringar
Rensa alla

Är jag dålig som inte har så många vänner?


Ämnesstartare

Ja, är man dålig då?


nä                 


nee du är dålig som ifrågasätter det!! uppskatta dem vännerna du har ist, o glädjs om du träffar någon person som duger att ha som vän. 


nej


Fkpaw:
nee du är dålig som ifrågasätter det!! uppskatta dem vännerna du har ist, o glädjs om du träffar någon person som duger att ha som vän. 

+1 Tumme upp


Du är absolut inte dålig, bättre med några få bra vänner än många dåliga Blink


nej, absolut inte


Kvalitet över kvantitet - nej, det är du inte.

Hjärta


Nejdå


Nej. 


Lottis

Nej!