Aviseringar
Rensa alla

är jag den enda tjejen som tänder på o bli slagen på röven? (rumpan)


Ämnesstartare

är jag den enda tjejen som tänder på o bli slagen på röven? (rumpan)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej det är normalt.  Tips från coachen:  Testa på bdsm när du blir äldre


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä inte alls. en inte helt ovanlig turn on


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra sex ska kännas hehe , enligt mig är det vanligt men att säga till en kille att ha ska slå dig på rumpan så kan man inte klaga sen att de gjorde ont , för är killen stark så blir det blåmärken xd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är rätt vanligt att folk tror att det ska vara så under sex. Tjejen ska behandlas hårt och tycka om det. Visst finns det jättemånga som faktiskt gör det, men det bottnar ju i könsrollerna och hur samhället ser på kvinnor.


   
SvaraCitera

Tack för att du förtydligade att röven betyder rumpan.

Man kan ju bli slagen hårt, bdsm-style, och man kan bli smiskad/få hårdare klappar på rumpan. Jag tror att det senare, rent fysiskt, kan vara skönt eftersom det finns många nerver i rumpan som reagerar på kläm, beröring eller smisk. Jämför med klappar på typ venusberget eller så. Så du är nog inte den enda som tycker det är nice från den aspekten.

Sen kan man också tycka att det är obehagligt och inte gilla det eftersom man förknippar det med dålig kvinnosyn, att det har att göra med samhällets könsroller eller något i den stilen. Eller att det inte alls känns skönt. Oavsett vad man har för åsikter kring det så ska man göra det som känns bekvämt och bra för en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, du är den enda i hela världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är vanligt.


   
SvaraCitera

Grey-stjärnan gillar det, var intresserad vem hon var i första fallet och fick reda på det.


   
SvaraCitera
1009
 1009

Sex och smärta tycker jag går bra ihop överlag. Just spankning brukar inte tillämpas (kanske p.g.a. dåliga associationer) men jag tycker om att bita, riva, örfila och dra i håret på varandra. Men det ska vara med positiv energi, med ett genuint leende på läpparna och inte med något element av förnedring inblandat. 


   
SvaraCitera
b1son

stjärt menar du?


   
SvaraCitera