Aviseringar
Rensa alla

Är jag det? Eller är jag bara konstig?


Salat
Ämnesstartare

Jag vet inte hur jag ska börja, det har/ska bli en väldigt stressad vecka med många aktiviteter.
Okej, jag börjar såhär: vi skulle ha svenska, och jag försökte få hjälp av min lärare. Men det ända han gjorde var att babbla på och babbla på! Jag ville bara ha ett enkelt svar: ja eller nej. Det som hände var att jag höll på allvarligt att grina! Jag bara ville gråta! Jag höll på att bryta ihop rejält. Då är min fråga om jag har gått in i väggen (om jag är utbränd). Vanliga symtom att man är stressad är att man inte sover på flera dagar som jag har gjort.
Men allvarligt talat, är jag det eller är jag bara konstig?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker inte att du är konstig. Säg till vad du vill ha för svar och att det inte ska vara en massa babblande utan ha korta konkreta svar, eller vad du nu vill. Det är viktigt att förmedla vad för hjälp man vill få.


   
SvaraCitera

Du e inte konstig alls. Min lärare e lika dan att hon bara babblar på så jag nästan får utbrott


   
SvaraCitera
Salat
Ämnesstartare

JAHA JAG SKITER I VAD ERA LÄRARE OCKSÅ GÖR, SVARA BARA PÅ MIN FRÅGA >:(


   
SvaraCitera

du kräver för mycket konkret och får panik/besvär när det behovet inte tillgodoses, det är ok att bryta ihop o grina, testa med det o ta det lugnare sen typ, du är nog utbränd för du orkar liksom inte med att allt ska vara så konkret jämt du vill nog bara ta det lugnt, så testa lugn 


   
SvaraCitera

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE b49.jpg SVARA PÅ MIN FRÅGA b49_0.jpg


   
SvaraCitera

Det kan väl bara du svara på. Skulle råda dig att försöka sluta kategorisera olika tillstånd om hur du mår. Du låter som en person som jag skulle vilja sätta ner och säga ''ta tre djupa andetag, och säg efter mig: vad du än håller på med, vad gör det om 100 år?''


   
SvaraCitera

Är precis som dig! Vet inte om jag själv är utbränd men jag är stressad varje dag och jag sover alldeles för lite.


   
SvaraCitera