Aviseringar
Rensa alla

ÄR JAG DÖENDE?! :C


Ämnesstartare

Vill inte gå till läkaren den här veckan, men börjar bli seriöst orolig... Det bildas som små blåsor/bubblor precis under nageln, de är ej vätskefyllda, sedan lossnar själva huden över hela fingertoppen. Har även fått tydliga vita linjer rakt över naglarna och tappar en del hår. Misstänker att det är någon form av näringsbrist alt. sköldkörteln, vad tror ni? Någon som upplevt samma sak och överlevt?

Mvh Fröken Hypokondriker


   
Citera

har aldrig varit med om något liknande, men det låter knappast bra. prova ringa sjukvårdsupplysningen. 


   
SvaraCitera

Ring 1177 omedelbums.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bör kanske tilläggas att jag även haft helt sjuk matlust de senaste dagarna, har verkligen ätit KONSTANT och blir hungrig nästan omedelbart igen. (Äter dock mest potatis och sådant)

Blivande_japan: prova ringa sjukvårdsupplysningen.

Får nog göra det. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, låter obehagligt. Hade ringt och kollat upp det hela. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur går det?
Har du testat vitaminer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Hur går det?
Har du testat vitaminer?

Skulle få vitaminer idag eller imorgon och testa. Är dock osäker på om vitaminer fungerar så bra när man redan har brist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Skulle få vitaminer idag eller imorgon och testa. Är dock osäker på om vitaminer fungerar så bra när man redan har brist.

Jodå, det är ju därför man käkar dem. Fast ibland kan det väl behövas högkoncentrerade. Skulle du ej gå till apoteket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom t stockholm så tar jag o min far hand om dig. rehab typ. fast med knark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jodå, det är ju därför man käkar dem. Fast ibland kan det väl behövas högkoncentrerade. Skulle du ej gå till apoteket?

Jooo, men så fixade pojkväns mamma åt mig, så hon skulle ge till mig sen.

Maks: kom t stockholm så tar jag o min far hand om dig. rehab typ. fast med knark

Hahaha 😀


   
SvaraCitera
time
 time

Just det där med vita streck på naglarna och håravfall brukar betyda B-vitaminbrist men jag har aldrig hört talas om att det skulle orsaka blåsor på fingrarna, så jag hade nog ringt och kollat det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Hur går det?

Det är tri boron plus, kostilskott "familj", d-vitamin och magnesium.
qoh7q9.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är tri boron plus, kostilskott "familj", d-vitamin och magnesium.
qoh7q9.jpg

Det var mkt! Hoppas att det blir bra.


   
SvaraCitera

Låter som någon form av näringsbrist. men var inte rädd att kontakta läkare. bristen har gått långt om du får sådana symtom. kan vara något kroppsligt som gör att du inte tar upp näringen korrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Det var mkt! Hoppas att det blir bra.

Ah, det blir det nog. Har börjat leva mycket hälsosammare.

Tennsoldat: kan vara något kroppsligt som gör att du inte tar upp näringen korrekt.

Mmm, missbruk. 


   
SvaraCitera