Aviseringar
Rensa alla

Är jag dum i huvet?


Ämnesstartare

Är jag dum i huvet som lägger ner mitt Dragon Age Spelande? Jag har spelat nästan 40 timmar och har fastnat regält och jag kommer nog aldrig att klara det. Därför slutar jag och börjar med Mass Effect 2 i stället. Är det bra eller är jag dum i huvet som inte klarar ut det?


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur kan du inte klara Dragon Age?


   
SvaraCitera

Ja dum i huvudet för att ha slösat 40 timmar på det,
börja inte med ett nytt, låter ju beroendeframkallande. [no-no]


   
SvaraCitera

Halådär. Ingen e dum i håvvet! Men sluta me spelandet å gå ut å träffa folk i stället. Festa me kompisar, sex, åka raggarbil eller va som helst! Börja lev å upptäck världen ute man lever bara en gång!


   
SvaraCitera

Linnte:

Jag har spelat nästan 40 timmar och har fastnat regält och jag kommer nog aldrig att klara det

Spela tills du klarar det för helskotta!

Vart har du fastnat? Kanske kan hjälpa dig [cute]
Förutom om det är på någon expansion isf kan jag ej hjälpa, ännu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpludd:

Halådär. Ingen e dum i håvvet! Men sluta me spelandet å gå ut å träffa folk i stället. Festa me kompisar, sex, åka raggarbil eller va som helst! Börja lev å upptäck världen ute man lever bara en gång!

Har ju inte spelat 40 timmar på raken. Jag har ett liv vid sidan om. Jag har hållit på i tre månader.

Crypto:

Vart har du fastnat? Kanske kan hjälpa dig

I The Landsmeeting när man ska frita drottningen och anntingen kan låta sig fångas eller slåss mot en hord med soldater. Har prövat båda men klarar ingen


   
SvaraCitera

Linnte:

I The Landsmeeting när man ska frita drottningen och anntingen kan låta sig fångas eller slåss mot en hord med soldater. Har prövat båda men klarar ingen

Jag valde att låta mig fångas. Var ju sjukt enkelt [tard]
Kör du på den enklaste svårighetsgraden? Om inte, byt till den.
Vad exakt när du låter dig tillfångatas klarar du inte av?


   
SvaraCitera

Du är genom att vara människa, dum i huvudet per automatik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Jag valde att låta mig fångas. Var ju sjukt enkelt
Kör du på den enklaste svårighetsgraden? Om inte, byt till den.
Vad exakt när du låter dig tillfångatas klarar du inte av?

Jag gick in och tog vaktkläderna i förådet och tog mig ut utan att behöva slåss. Sedan när jag skulle gå tillbaka till Eamon så stötte jag på typ 28 vakter som var omöjliga att ta ner med två pers. Sedan läste jag att man skulle döda kaptenen innan man gick men det gick inte utklädd till vakt och vaktkläderna går inte att ta av sig.


   
SvaraCitera

Är väl isf dum i huvudet som börjar med det[confused]


   
SvaraCitera

Linnte:

Jag gick in och tog vaktkläderna i förådet och tog mig ut utan att behöva slåss

Jag dödade alla 😛 de kom alltid på mig trots vaktläder o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela mass effect 2 du väldigt lätt spel [crazy][cheers]


   
SvaraCitera

Linnte:

Är jag dum i huvet som lägger ner mitt Dragon Age Spelande? Jag har spelat nästan 40 timmar och har fastnat regält och jag kommer nog aldrig att klara det. Därför slutar jag och börjar med Mass Effect 2 i stället. Är det bra eller är jag dum i huvet som inte klarar ut det?

Som en kille sa till mig:Du är 21, och jag antar att du fattar att det är otroligt korkad prioritering i ditt huvud när du säger: jag vill spela datorspel.

Du är ju i en fas där det du behöver är : Gå ut, träffa folk, plugga, arbeta, ta för dig av det sociala livet, utvecklas, skaffa vänner, träffa tjejer, träna, osv osv osv.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Du är ju i en fas där det du behöver är : Gå ut, träffa folk, plugga, arbeta, ta för dig av det sociala livet, utvecklas, skaffa vänner, träffa tjejer, träna, osv osv osv.

... och de sakerna blir omöjliga för att man även spelar datorspel? [confused]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

... och de sakerna blir omöjliga för att man även spelar datorspel? [confused]

Vet inte.


   
SvaraCitera