Aviseringar
Rensa alla

Är jag en fuckgirl?


Ämnesstartare

Mellan dess att jag förlorade oskulden 24 novemer 2017 till den 27 januari 2018 låg jag med 5 killar plus gav ännu en ett bj. Är 16 år, tjej. Ärd detta dåligt?? Är jag en fuckgirl eller något? Ärliga svar por favor


   
Citera
Ämnesetiketter

dör av flabb xD


   
SvaraCitera

Vad är dj? Är det bara jag som vet inte? Är det slags att en kvinna ger sina hormoner till en annan? Eller vad det heter nu igen, var dålig i biol


   
SvaraCitera

Om du gillad det så är det helt ok, man ska göra vad man känner för


   
SvaraCitera

Alltså.. Orden fuckboy och fuckgirl har inget att göra med knull. Smh .. Att du gillar att knulla är det inget fel med, men tyvärr så kan sådant beteende leda till ryktesspridning och liknande.


   
SvaraCitera

Tycker att du kan runcar min snowpen 😉


   
SvaraCitera

Om du gjorde det med massa olika personer, så skulle jag nog helt ärligt kalla dig för en "halv-hora", tyvärr, men om man ha sex med massa folk utan å nånsin prata med dom igen, då är man typ en hora.

MEN, om det va samma person så är väl det njemas problémas


   
SvaraCitera

Ts: Härligt att du upptäckt o gillar knulla men att gå från oskuld till så många knull på kort tid är oviktigt vad du ska kallas utan snarare för att du långsiktligt inte kommer må bra av att missbruka din sexlust och kan vara tecken på att du inte mår bra med annat. Därför blir sex din självmedicinering. Tagga ner och gå in för att hitta fast partner.


   
SvaraCitera
Listus

Gör vad du känner är rätt och skit i alla andra, YOLO.


   
SvaraCitera

asså du kan säkert ses som en fuckgirl eller bli kallad för hora osv. men jag skulle inte kalla dig det, du e ju fortfarande ganska ny till ligg och sånt och jag tycker det inte e något fel med att upptäcka och sådant. men nej inte direkt en fuckgirl


   
SvaraCitera

ska försöka förklara vad Fuckboy/fuckgirl är för mig det är när man har bestämt sig för att man ska knulla personen och sen göra slut och göra det på nästa och så vidare som du beskrev det tycker jag inte att du är någon


   
SvaraCitera

Tycker att etikera äns beetende är ganska onödigt men om man gillar sex vilket dem flesta gör och tycker det skönt så är det solklart att man ska göra/ha det 🙂 tror det nästan varenda kille skulle vilja ligga lika mycket cx


   
SvaraCitera

Du är ingen fuckgirl, lol. Se till att använda skydd bara, så du inte får nån STD. 


   
SvaraCitera