Aviseringar
Rensa alla

Är jag en P12"s" och besserwisser?


Ämnesstartare

Blir bara så hemskt förbannad på denne "kompis". Han länkade till nåt dåligt youtube klipp och skrev "FAN VA COOLT!" (videon hette det). Jag kommenterade "Nä." och han skrev "P12s" Jag tog det som att han menade dom p.g.a "s"et.

Jag: Tvivlar på att han är 12, och coolt är det inte.

Han: ___ du är P12s -.-

Jag: _____, för det första hur skulle jag kunna veta att du menade mig och inte dom? och P12s borde ju vara P12a i plural för vad menar du med att sätta ett s efter P12? Jag skrev ju bara "Nä." Tycker inte det var coolt, men man får väl tydligen inte skriva sin åsikt utan att bli kallad P12a -.-

Han: du blev inte kallad p12a besserwisser, P12S

Jag: Jag är inte 12 -.-'

En annan: ____ han kallade dig inte p12a han kallade dig p12s

(rätt förbannad vid det här laget)

Jag: MEN JAG KAN LÄSA! MEN VAD FAN MENAR HAN MED P12S då? -.-'

Jag: Jag är ingen besserwisser heller... Förklara varför jag är det i så fall.

Senare i chatten:

Jag: VAFAN ÄR JAG EN BESSERWISSER FÖR? OCH VARFÖR ÄR JAG EN P12"S"?

Men svara då -.-'

Men varför svarar du inte? Om jag nu är en sån p12"s" så kan du väl ändå förklara varför, du kommenterade exakt samma sak på mitt foto så då måste ju du vara en p12a också...

Han: MEN FÖRLÅT DÅ _______!

FÖRLÅT!!

Jag: Men varför är jag en P12"s" då? Varför är jag en besserwisser?

Han: förlåt ______! du är inte det

Jag: Ja, jag förstår, men varför sa du det från första början om jag inte är det då?

Han: du fattar verkligen inte

Jag: Nej, tydligen inte. Förklara då är du snäll.

Han: nej, jag är dum

Jag: Va taskigt.

Han: kbry

Jag: Men det det där är bara så töntigt...

Han: varför då?

Jag: Jag tycker det.

Han: du är tönting

Jag: Okej.

Blev rätt långt det här och jag är fortfarande förbannad på honom, sen att andra gillar när han skrev att jag är en P12"s" är ju inte konstigt, alla är alltid emot mig och med honom.

Är jag en P12"s" tycker ni? Och vad tror ni han menar med P12s?

Är jag en besserwisser?


   
Citera

"k."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Besserwisser verkar du onekligen, men det verkar som om dina vänner har missuppfattat benämningen på P12.

Jävla p12or.


   
SvaraCitera

ah så äre säkert


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Tvivlar på att

Pluggis:

för det första

besserwisser formulering i sammanhanget. sen har du några till halvbesserwisser grejer du säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså vad fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahhaha drama!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Besserwisser verkar du onekligen, men det verkar som om dina vänner har missuppfattat benämningen på P12.

Ah, tackar. Googlade nyss på P12a och till min förvåning fanns det på Wiktionary, alltid trott att P12:a alltid och alltid betyder Pojke 12 år men så var det inte.

Jonnybravo91:

Jävla p12or.

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

besserwisser formulering i sammanhanget. sen har du några till halvbesserwisser grejer du säger.

Fattar inte varför "Tvivlar på att ..." skulle vara besserwisser formulering, är ju samma sak som att skriva "Tror inte att ..." men det där andra kan jag nog hålla med lite men inte satt man måste vara en besserwisser för att man skriver/säger så.

Vad sa jag som var halvbesserwisser grejer då?

Lounge fact:

ahahhaha drama!!!!!!

Typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Ah, tackar. Googlade nyss på P12a och till min förvåning fanns det på Wiktionary, alltid trott att P12:a alltid och alltid betyder Pojke 12 år men så var det inte.

Kärt barn har många namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kärt barn har många namn.

Fattar inte [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Fattar inte varför

zindé

Pluggis:

"Tror inte att ..."

men det hade också varit besserwisser i sammanhanget.

Pluggis:

Vad sa jag som var halvbesserwisser grejer då?

säger ej nu eftersom att du inte förstod det första. tror det kan bli jobbigt för mkt att förklara (inte drygt menat, men orkar seriöst inte)


   
SvaraCitera

kan ej fatta att ja läste nästan allt i ett psykotiskt tillstånd och jag uppfattade inte ett piss................. ointressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Fattar inte [shake]

Ord kan ha flera betydelser. [no-no]


   
SvaraCitera

Shit vad jobbig du är.


   
SvaraCitera