Aviseringar
Rensa alla

Är jag ensam?


Ämnesstartare

Är det bara jag som tänker såhär:

När du är ett barn, önskar du att bli vuxen,
men när du är äldre önskar du att vara liten igen.

Jag är inte vuxen än, men jag får dessa tankar och undrar om jag är ensam om detta.
Om detta stämmer hos många personer undrar jag vad anledningen är till varför vissa personer känner såhär.


   
Citera

jag bryr mig inte så länge jag har ett bra liv


   
SvaraCitera

Ja, du har diskuterat det här förut, att du vill vara barn igen

Jag är inte där än dock; jag vill bli äldre... Tardig


   
SvaraCitera

Depression kanske. Ångest över att bli äldre.

Skulle hellre vilja vara en liten unge som bara hade kul hela dagarna utan att behöva bry sig om saker och ting. 


   
SvaraCitera
Listus

Du är inte ensam iaf, jag försöker bara att hålla huvudet högt. Gått bra hittills men oroar mig för framtiden.

Har varit extremt deprimerad senaste 8 åren, dock vet ingen det. Så detta i mitt fall gör väl att man tittar tillbaka till den tiden då allt var bra. 


   
SvaraCitera

Jag hade ett dåligt liv som barn så trist som vuxen men önskar depression och ångest skulle lägga av


   
SvaraCitera

t800venom:
Jag hade ett dåligt liv som barn så trist som vuxen men önskar depression och ångest skulle lägga av

Jag finns här för dig


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag finns här för dig

Tack men lever på mitt eget sett nu för tiden för har haft många olika sätt att leva på 


   
SvaraCitera

Jag försöker alltid vara glad när det är jobbigt hellre än att tänka det är jobbigt. Som att alla säger vad varmt det är. En i familjen vill inte se barbie, men gillade det när jag tyckte det var mer kul och byta kläder och inreda saker. Jag tittar inte så mycket på det som skrämmer men man känner av det.


   
SvaraCitera