Aviseringar
Rensa alla

Är jag för ung för att vara bög?


har en killkompis som var bög i högstadiet. idag är han hetero. eller bi. skiter egentligen i hans läggning, men vet att han på sistone ligger med tjejer. Sexuella läggningar behöver inte vara kroniska, kan förändras hej vilt. Känner du dig homosexuell nu så är du väl det, tills du känner nåt annat.


   
SvaraCitera
Homo0

Sebbe13:

Kan du förklara dig? Varför är det så? Eller drygar du bara runt för att du inte har något liv?

[bigcheers]

Jag var bög när jag var 13.
Det var bara det att samhället på den tiden var lite annorlunda och det var helt enkelt otänkbart att jag skulle komma ut eller ens erkänna för mig själv att jag var bög.

Jag är väldigt avundsjuk på dig som vågar gå din egen väg redan vid 13.
Sedan får du ju se i framtiden vad du känner. Och det du känner då skall ingen lägga sig i eftersom det är DU och dina känslor och det kan och skall ingen bestämma över.


   
SvaraCitera

Nej, du är inte för ung för att vara bög [smile] Är själv bi =) Om du vill snacka med någon i din egen ålder så är jag väl perfekt xD Är själv 13 [smile]


   
SvaraCitera

nej du e inte för ung min bror är bög och han e 14 om du vill ha ngn kompis du kan snacka med så kan du prata med han isf 🙂 [love][love][love]


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

@rubrik man är aldrig för liten för att vara homo. Liksom man är aldrig för liten för att vara hetero


   
SvaraCitera

Ja, man måste vara minst 16 för att få vara stjärgosse[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar säga att man är asexuell tills man tänder på någon, oavsett om det är samma eller motsatta könet... [tard]


   
SvaraCitera

jag brukar säga att man är vanlig tills man tänder på någon och sen är man pyroman


   
SvaraCitera

Det är väl kanske svårt att veta om man spelar för det bruna laget eller inte när man är tretton [no-no]


   
SvaraCitera

nej. [smile]

kram på dig


   
SvaraCitera

Du känner det du känner, det är väl det enda viktiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livstron:

Du känner det du känner, det är väl det enda viktiga?

Nä, man måste vara minst 16 år för att veta om man vill inleda en emotionell eller sexuell relation med samma kön.[no-no]


   
SvaraCitera

Alltså vet man det så vet man bara det helt enkelt. Så ja, är du helt 100 på att du är det, så äru det [smile]


   
SvaraCitera

Kan man va för ung för att va bög?


   
SvaraCitera

Man är aldrig för ung för kärlek. Oavsett om det är hetrosexuell kärlek eller homosexuell kärlek. Tänder man på samma kön så gör man det helt enkelt. Det är man aldrig för ung för (=


   
SvaraCitera