Aviseringar
Rensa alla

Är jag ful???


Ämnesstartare

JAg får alltid höra att jag är ful... Är det så??[tard] HAr as dåligt självförtroende när det gäller mitt utseende...


   
Citera

åhh.. en till tråd av detta slag och jag slår någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

håller me parklife :3


   
SvaraCitera

nej, det är du inte. men vad vi säger bör egentligen inte ha någon betydelse, självförtroende ska inte byggas på andras åsikter. lär dig uppskatta dig själv som du är. ett tips är dock att börja träna, det hjälper en på väldigt många sätt, både fysiskt och psykiskt.

edit: misstänker dock att du är ett troll, om du är det tycker jag att du ska ta och fundera över vad du egentligen gör med ditt liv.


   
SvaraCitera
höna

varför bryr du dig om vad andra säger da


   
SvaraCitera

ah


   
SvaraCitera

Jag personligen tycker det, ja.

Förhoppningsvis går du hem hos någon människa där ute i det fria.. Om inte så lider jag med dig! [smile]

Det är bara till att acceptera att vi fula här på detta klot ej är skapade i syfte att förröka oss eller skapa sexuella relationer till folk i huvudsak.

Vi har ett annat öde med andra ord och det gäller att klura ut vilket, jag har nyligen fått reda på detta genom tecken som har uppenbarat sig för mig de senaste dagarna. [y]


   
SvaraCitera
Vippen

S3ON:

Vi har ett annat öde med andra ord och det gäller att klura ut vilket, jag har nyligen fått reda på detta genom tecken som har uppenbarat sig för mig de senaste dagarna.

Skönt [y]
Skulle också vilja ha sådana tecken..


   
SvaraCitera

Vippen:

Skulle också vilja ha sådana tecken..

Det gäller att börja koncentrera sig på all den information som slingrar sig förbi oss i vardagen. Allt är liksom djupt dolda tecken för saker och ting som inträffar varje minut som går.

Det goda med det hela är hemligheten, med den rätta tekniken lär du dig snabbt att se Jesus i vart enda skyltfönster du passerar! [smile]


   
SvaraCitera
Vippen

S3ON:

Det gäller att börja koncentrera sig på all den information som slingrar sig förbi oss i vardagen. Allt är liksom djupt dolda tecken för saker och ting som inträffar varje minut som går.Det goda med det hela är hemligheten, med den rätta tekniken lär du dig snabbt att se Jesus i vart enda skyltfönster du passerar!

Har faktiskt börjat lägga märke till en del sådant sedan ett tag tillbaka. Kan inte ge några konkreta exempel men det har varit en del "a-ha" moments som sakta smugit sig fram. Men som du säger det så slog du huvudet på spiken. Jag bör nog bli mer uppmärksam/öppen.

Menade du det med Jesus metaforiskt eller Jesus själv? [smile]


   
SvaraCitera

SingelPlingel:

Är det så??[tard]

Nej, tycker inte att du ser ful ut på bilden.


   
SvaraCitera

Vippen:

Jesus själv

Nu är jag inte så värst inläst i vad "metaforiskt" innebär, antar att Jesus har sett till att jag ej under min tid har haft i nöd att uttrycka mig på sådant vis.

Hur som helst, Jesus är Jesus.. Han är den samma nu som han alltid har varit, enda skillnaden är hans sätt att närma sig människor.. I huvudregel gör han ej detta utan vill att folk kontaktar honom personligen, detta för att slippa eventuella missförstånd på vägen så att säga..

Du bör definitivt jobba på delen att bli mer uppmärksam!


   
SvaraCitera
Vippen

S3ON:

Nu är jag inte så värst inläst i vad "metaforiskt" innebär, antar att Jesus har sett till att jag ej under min tid har haft i nöd att uttrycka mig på sådant vis.Hur som helst, Jesus är Jesus.. Han är den samma nu som han alltid har varit, enda skillnaden är hans sätt att närma sig människor.. I huvudregel gör han ej detta utan vill att folk kontaktar honom personligen, detta för att slippa eventuella missförstånd på vägen så att säga.. Du bör definitivt jobba på delen att bli mer uppmärksam!

Du får ursäkta mig. Jag har en förmåga att alltid välja "fina" ord. Metaforiskt = symboliskt och i detta sammanhang försökte jag fråga dig om du menade Jesus som en symbol för bra saker, eller om du faktiskt menade personen Jesus. [smile]

Du behöver inte berätta för mig vem Jesus är, jag känner honom! [smile]

Ska definitivt bli mer uppmärksam [y]


   
SvaraCitera

Nej det är du inte och tycker någon det så är det väl deras problem


   
SvaraCitera