Aviseringar
Rensa alla

Är jag ful?


Lazarus:
Jag är också väldigt nyfiken om vad andra tycker om mig.
Jag gör som 123fendas och frågar också om jag är ful (gammal bild dock)

yolo%20%2812%20oct%202019%29.png

lol Mycket glad


   
SvaraCitera

jag är ett spöke för de som undrar.


   
SvaraCitera

Du är vacker, så inget att oroa dig för! 😛


   
SvaraCitera

Nej, du är verkligen inte ful 


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Du är inte ful men du har konstiga åsikter som gör att inte alla vill ha dig. Tvärtom blir du någon som hamnar utanför. Ditt utseende är det inget fel på dock.

om ni inte kan acceptera fendas för att han har andra åsikter så är det er det är fel på, om ni är så trångsynta att ni stänger ut folk för att dem tycker annorlunda så får fendas gärna sitta hos oss som kan acceptera andra för dem de är istället, alla stänger inte ute oliktänkande, han ska inte behöva ändra sina tankar för att passa i din ram trånga ram. 


   
SvaraCitera

turtleexpress:

om ni inte kan acceptera fendas för att han har andra åsikter så är det er det är fel på, om ni är så trångsynta att ni stänger ut folk för att dem tycker annorlunda så får fendas gärna sitta hos oss som kan acceptera andra för dem de är istället, alla stänger inte ute oliktänkande, han ska inte behöva ändra sina tankar för att passa i din ram trånga ram. 

Ja, tack. Förresten kan jag meddela att jag nu har blivit övertygad om veganism Galen men inte övertygad nog att bli vegan... än.


   
SvaraCitera

123fendas:

Ja, tack. Förresten kan jag meddela att jag nu har blivit övertygad om veganism Galen men inte övertygad nog att bli vegan... än.

skönt att höra, ta den tid det behöver, det är inte alltid så lätt som att bara ändra gammla vanor. Jag föreslår att du kollar "the starch solution".

The food we were born to eat: John McDougall (the starch solution)


   
SvaraCitera

Du är ju fin! 


   
SvaraCitera

turtleexpress:

om ni inte kan acceptera fendas för att han har andra åsikter så är det er det är fel på, om ni är så trångsynta att ni stänger ut folk för att dem tycker annorlunda så får fendas gärna sitta hos oss som kan acceptera andra för dem de är istället, alla stänger inte ute oliktänkande, han ska inte behöva ändra sina tankar för att passa i din ram trånga ram. 

Alltså han får ha sina åsikter absolut och jag behöver inte tycka om dem för det.


   
SvaraCitera

Lazarus:
Jag är också väldigt nyfiken om vad andra tycker om mig.
Jag gör som 123fendas och frågar också om jag är ful (gammal bild dock)

yolo%20%2812%20oct%202019%29.png

Nästan snygg, gamla bilder är alltid de bästa, de man inte minns och sedan blir de nya gamla och om och om igen. Byt ut texten på kepsen till exo om du tröttnar på den. En sak till, det ser tungt ut. Saknas en plansch i bakgrund på the clash.


   
SvaraCitera

Fannys.01:
Screenshot_20200120-194935_Messenger.jpgIMG_20191219_134003_561.jpgHej.
Jag vet inte om jag är fin eller inte 
visst folk har sagt att jag ser bra ut men känner mig så osäker för ingen kille jag har haft har varit helt trogen mot mig så något fel måste det vara och jag vet att jag är snäll och tar hand om den jag är ihop med så förstår inte.
Kan börja gråta framför spegeln för att jag inte känner mig fin nog. 

och jag vill bara ha ett svar för att veta så jag kan bli bättre eller bara accepterar att jag inte är så fin.

Jag vill kunna sätta upp håret så, fuskigt.


   
SvaraCitera